BENVINGUDES I BENVINGUTS

CREEM UN “FLIPBOOK”

FEM UN FLIPBOOK
Juguem amb el Còmic i l’Animació

L’alumnat de quart de primària de la nostra escola ha participat en un taller artístic anomenat: elaborarem un “flipbook”!
Un dels principals objectius del taller va ser entendre el principi bàsic de l’animació i veure la seva relació amb… Llegeix més»

STYLISH BAGS FOR I3 STUDENTS

Com cada curs escolar, l’alumnat de sisè de primària de la nostra escola ha participat en un projecte artístic que consisteix en l’elaboració d’unes bosses de tela per als seus fillols, l’alumnat de I3.

Ha sigut un procés de gran dedicació on els nostres infants s’han implicat… Llegeix més»

ESPAIS DE JOC A INFANTIL

Una de les activitats que ens identifica a l’Educació Infantil son els espais de joc. Aquesta metodologia planteja organitzar l’aula en diferents espais i cada espai, està orientat a desenvolupar un tipus de llenguatge concret. Sovint, fem espais de joc als matins. El nostre objectiu… Llegeix més»

EXPERIMENTACIONS EI5