Projectes

TRETS D’IDENTITAT DEL CENTRE

• És una escola pública catalana, arrelada al medi que no exclou ningú per raó de la seva condició personal social o ideològica.
  • És una escola aconfessional, respectuosa amb totes les creences.
  • Fomentem una educació basada en la solidaritat , els respecte dels altres i de si mateixos, el sentit de la llibertat  lligat al de la responsabilitat, el gust pel treball ben fet…
  • Pretenem que els nostres alumnes desenvolupin al màxim les seves capacitats, i que adquireixin uns valors que els serveixin per millorar personal i socialment.
  • Pretenem que els nostres alumnes aprenguin a pensar i a aprendre.
  • Volem transmetre els continguts amb rigor i creiem en la necessitat d’una exigència acadèmica raonable, juntament amb la necessària personalització i atenció preferent cap a la diversitat.

Emprem diferents metodologies i estratègies, en funció dels objectius a aconseguir

PRINCIPIS PEDAGÒGICS

• La formació acadèmica dels nostres alumnes està basada en els diferents àmbits: cognitiu, afectiu, psicomotor, d’equilibri personal i de relació social.
  • Som una escola compromesa amb l’entorn i participem en les diverses activitats programades per les entitats del poble.
  • L’escola pren el compromís de fomentar en l’alumnat una actitud curiosa, crítica i investigadora que, mitjançant la comunicació i el treball esdevindrà la base de la seva formació i de l’adquisició dels aprenentatges.
  • Ens actualitzem en els últims avenços tecnològics, i per això ens preocupem d’integrar les noves tecnologies en tots els processos d’ensenyament i aprenentatge.