Els nois i noies de quart som la classe dels BOOMERANGS

Ja fa unes setmanes que hem començat el nou curs i els ex-FANTASMES hem escollit que aquest any serem la classe dels BOOMERANGS!!

Esperem tenir foto ben aviat amb tota la classe i les mestres i monitores que compartiran el curs amb nosaltres.

Donem la benvinguda a dos companys nous, el Dylan i l’Aran. Esperem que s’ho passin molt bé a la nsotra escola i es trobin molt a gust.

També volem enviar una abraçada molt especial a l’Aline que ha marxat a viure al Masnou i que ens va venir a visitar fa molt poquet.

boomerangs-300x204