Escola

Benvolgudes famílies,

El camí escolar,  espai amic” és un projecte educatiu, iniciat aquest curs, que busca transformar l’entorn en un barri amic i fer més segur i atractiu el camí a l’escola.

Per poder engegar el projecte de Camí escolar hem de conèixer la situació de partida, així que hem preparat aquesta enquesta, clicant la imatge, per recollir informació sobre la forma d’anar a l’escola de les diferents famílies del centre, així com dels itineraris que fan els nens i nenes per venir a l’escola.

Us agrairíem molt que la contestéssiu amb les vostres criatures. Teniu temps fins el 24 de maig

Moltes gràcies!

“Un Sant Jordi diferent”

El dia 2 de maig a la tarda, el claustre va fer una sorpresa a la canalla de l’escola. Va interpretar l’obra de teatre “Un Sant Jordi diferent” escrita per en Cesc.
Tothom ho va passar d’allò més bé!
Si voleu ser espectadores i espectadors d’aquesta gran estrena, mireu el vídeo i passareu una bona estona.