Menjador escolar

• NOU TELÈFON DE CONTACTE: 648559386.
  • L’Escola disposa de servei de menjador que poden utilitzar tots els alumnes del centre de forma fixa o esporàdica.
  • El menjador està situat a la planta baixa amb un fàcil accés al pati i amb horari de 12:30 a 15:00 hores. Durant aquest temps monitores i monitors s’encarreguen del servei del dinar i de les activitats de lleure.
  • El menú s’elabora en la cuina del propi centre, això vol dir que hi ha una cuinera qualificada que cada dia prepara el menjar.
  • El llistat dels menús es lliura cada mes als alumnes fixos i s’exposa al tauló d’anuncis i al menjador.
  • Podeu posar-vos en contacte amb la responsable del servei de menjador de 9 a 10:00h. (Merche).
  • Si heu d’avisar per malaltia del vostre fill/a o sol·licitar règim, cal fer-ho abans de les 9.

MENÚS DEL 1r TRIMESTRE