Comença un nou curs

CONVOCATÒRIA  REUNIó DE PARES I MARES curs 2018-19

Benvolgudes famílies,

Tal i com us vàrem informar a l’inici de curs,  s’ ha planificat una reunió per explicar-vos el  funcionament de l’aula amb l’objectiu d’afavorir l’intercanvi família-escola i donar-vos l’ oportunitat  de poder conèixer el funcionament del curs  i les activitats que es portaran a terme a l’aula del vostre fill/a.

LLOC: les reunions es faran amb els tutors/es i  a les classes corresponents

CALENDARI DE LES REUNIONS:

CICLE DATA HORARI
EDUCACIÓ INFANTIL  (P3, P4, P5) 16 octubre 17h
CICLE MITJÀ  (3r i 4t ) 26 de setembre 17h

Us informem que hi haurà  servei d’acollida gratuït durant el temps que duri la reunió a càrrec de mestres de l’ escola

CICLE DATA HORARI
CICLE SUPERIOR (5è) 19 d’ octubre 15 h Nou!
CICLE SUPERIOR (6è) 5 d’ octubre 15h Nou!

Lectura amb la gent gran

Durant aquest curs hem fet una activitat pilot per a compartir estones de lectura amb persones grans. Nosaltres hem tingut el plaer de gaudir cada dimecres de la companya del Marius. Els infants han gaudit de les activitats que ell amb tot l’afecte del món els preparava. Els feia llegir,… Llegeix més»