“LES CASETES DE COLORS”

L’Escola Mediterrània és un centre nascut a la població de Viladecans l’any 2008, per donar resposta a l’augment progressiu de la població de la zona de Can Preciós- Torreroja. Som una escola petita i familiar que s’està convertint en una línia amb un nou projecte educatiu: ESCOLA VIVA I ACTIVA I EL TREBALL PER AMBIENTS, vine a coneixe’ns!

INSTAL·LACIONS:

L’escola compte amb diferents mòduls prefabricats pintats alegrement de colorins, més coneguts per les families com les casetes de colors. La distribució dels mòduls és variada, però intentem vetllar el benestar dels infants. Tenim espais comuns i compartits com la sala de mestres, menjador, sala d’informàtica, sala de música, espai de psicomotricitat, hort,  placeta….l les propies aules dotades de tot el necessari (calefacció, aire acondicionat), projectors, pissarres digitals, tauletes.

Aquest mes de gener hem estrenat un nou espai que fem servir perquè els més petitons de centre dinin al MENJADOR PETIT i està sent tot un èxit.

L’escola també disposa de dos patis, un per Educació Infantil amb sorral i elements de la natura, com per exemple troncs i discos de fusta, a on la canalla podrà deixar volar la seva imaginació … també tenim una super cuineta feta amb pales de fusta pels papis i mamis del centre.

El pati de Primària té una pista amb porteries i cistelles, tendall amb taules de picnic, taula de ping-pong…estructures del nostre gran castell per continuar descobrint i creant noves vivències,

Aquest curs com a objectiu de l’escola, hem apostat per posar un gran tendall que faci ombra per quan la canalla faci educació física. Després de setmana santa el podrem veure en acció!