CALENDARI PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-25

PUBLICACIÓ OFERTA

• Del 6 al 20 de març de 2024 (a partir de les 9 hores): presentació de sol·licituds.
  • Fins al 22 de març de 2024: presentació de documentació.
  • 17 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
  • Del 17 al 22 d’abril de 2024: presentació de reclamacions
  • 25 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions
  • 30 d’abril de 2024 a les 11 hores: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts
  • 2 de maig de 2024: llista ordenada
  • Del 29 al 31 de maig de 2024: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre
  • 7 de juny de 2024: oferta final de places escolars
  • 10 de juny de 2024: llista d’alumnes admesos i llista d’espera
    ————————————–
  • Del 18 al 26 de juny de 2024: matriculació

I3B sortida als bombers

La setmana passada els alumnes de la classe d’I3B vam fer una visita al Parc de bombers de Cervera .  Vam aprofitar per preguntar alguns dubtes que teníem sobre els vestits d’aquests i vam poder visitar i veure d’aprop les instal·lacions i els camions.

Vam veure el vestit i tot l’equip que es posen per anar a apagar un foc. Vam poder pujar al camió i fer un tomet per dins del parc, i vam poder tirar aigua amb la mànega.

Gràcies bombers, seguim treballant el projecte del nom de la classe.

Espais a Infantil 2n trimestre

Al cicle d’infantil seguim treballant per espais tres tardes a la setmana. Són vuit  espais, on es barregen els infants d’I3, I4 i I5.

L’espai de construccions, l’espai de joc simbòlic, l’espai de joc i moviment, l’espai de disfresses i maquillatge, l’espai de natura i minimons ,  l’espai d’experimentació i l’espai de taula de llum.