PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-25

ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE AMB INDICACIÓ DE LA PRIMERA OPCIÓ

ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE

LLISTA D’ESPERA

Les dates de preinscripció  d’educació infantil i educació primària són: del 6 al 20 de març de 2024

Per a més informació us podeu adreçar a la pàgina web del Departament o bé a la del Consorci d’Educació de Barcelona

PER QUATRE PETITES CANTONADES DE NO RES

El dia 21 de març va ser el Dia mundial de la Síndrome de Down i a I3 hem aprofitat per parlar de la diversitat de la mà del conte “Quatre petites cantonades de no res”.

THE PLASTIC MERMAID

Els nens i nenes de 2n, 3r i 4t hem gaudit de l’obra de teatre “The plastic mermaid”. Ens ha agradat molt i ho hem passat molt bé!!!

JUMPING DUCKS

La companyia Jumping Ducks ha vingut aquesta setmana a l’escola a representar l’obra Sleeping Beauty (Or not) sobre el consentiment i la importància d’escoltar-nos i tractar bé les nostres relacions. Aquest trimestre els infants de cinquè i sisè  hem preparat les cançons per participar amb els actors i avui ho hem gaudit!

DIA DE LES DONES 2023-24

Avui a l’escola hem reinvindicat el dia de les Dones amb diferents activitats. Totes les criatures han pensat i dibuixat una dona important en la seva vida. Per edats hem reflexionat sobre els estereotips de gènere en professions, joguines, anuncis… i hem conegut diferents contes sobre la igualtat. L’alumnat de cinquè i sisè ha estat amb l’Ana Polo que els ha presentat el seu llibre “La meva primera guia feminista”.