SETMANA DE LA CIÈNCIA

del 13 al 17 de novembre celebrarem la setmana de la ciència a l’escola

Save

La festa de La Castanyada

El 31 d’octubre hem celebrat la festa de La Castanyada.
Els i les alumnes de 5è hem preparat jocs tradicionals però adaptant-los amb castanyes. Per exemple, transportar castanyes amb diferents parts del cos, el joc del rellotge, enlloc d’una sabata hem utilitzat una castanya, fer punteria amb… Llegeix més»

Taller de circ a l’escola

Aquest dilluns 6 de novembre els infants d’educació infantil hem pogut gaudir d’un taller de circ a l’escola gràcies a la companyia TOT CIRC de Copons. Aquesta ha estat una forma d’endinsar-nos en el projecte que aquest curs ens portarà a conèixer diferents aspectes sobre el circ. Cliqueu sobre la imatge per veure’n més.

Exposició dels treballs de la tardor

Moltes famílies de l’escola han participat en l’elaboració de treballs relacionats amb la tardor. Aquí en podeu veure un petit resum. Moltes gràcies per la vostra participació!

Nou sorral al pati d’educació infantil

Aquesta setmana hem estrenat el nou sorral del pati d’educació infantil. Els nens i nenes ja gaudeixen d’aquest nou espai que s’afegeix al que l’AMPA ens va construir a finals del curs passat.

Programa Pesa i Pensa

L’AMPA de l’escola i Qualia han iniciat el “Programa Pesa i Pensa” que consisteix en un projecte de sensibilització contra la generació de residus i el malbaratament d’aliments a l’escola. … Llegeix més»

Dia Mundial de l’alimentació saludable

El dilluns 16 d’octubre hem celebrat el Dia Mundial de l’alimentació saludable.
Els i les alumnes de 6è han estat els responsables de preparar l’esmorzar de tot l’alumnat de l’escola, que ha consistit en pa amb tomata i formatge o pernil de gall d’indi.
Hem esmorzat molt… Llegeix més»

Dia sense cotxes a l’escola

Aquest divendres 22 de setembre celebrem el dia sense cotxes, esdeveniment que el vam emmarcar dins la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura. Els infants han vingut a l’escola  amb patinet, bicicleta i a peu.

Comiat Anna Ardèvol

Amb el final de curs acomiadem a la mestra Anna Ardèvol, la qual ha estat durant 6 anys a la nostra escola i que a partir del mes de setembre emprèn un nou camí.… Llegeix més»