REUNIÓ D’INICI DE CURS

DIMECRES 26 DE SETEMBRE A LES 19.30h

XERRADA DEL PROJECTE #AQUÍPROUBULLYING I SEGUIDAMENT REUNIÓ D’AULA
(excepte P3 que farà la reunió al desembre)

Save

Dia sense cotxes, 21 de setembre

Del 17 al 21 de setembre vam celebrar la Setmana de la Mobilitat Sostenible a l’escola. A nivell d’aula es van treballar diverses activitats de sensibilització i el divendres 21 vam celebrar el “Dia sense cotxes a l’escola”. Les famílies es van desplaçar fins al… Llegeix més»

Iniciem un nou curs

Aquest dimecres 12 de setembre hem iniciat el curs 2018-2019! Una de les novetats més destacades han estat els gots que utilitzarem per beure. Molt bon inici de curs!

Fins aviat 6è!

Els alumnes de 6è finalitzen l’etapa d’Educació Primària a l’escola. Han estat 9 anys on han compartit moltíssimes experiències i coneixements, els quals es mostren en aquest recull d’imatges . Molta sort en aquesta nova etapa! Fins aviat 6è!

Últim dia de curs

El divendres 22 de juny vam finalitzar el curs amb diferents activitats. Els infants d’educació infantil van realitzar diferents ambients amb aigua, els de cicle inicial i mitjà van dur a terme una gimcana d’aigua mentre que els de cicle superior es van desplaçar fins al poliesportiu municipal on van gaudir d’una matinal esportiva… Llegeix més»

Festa de fi de curs 2017-18

El passat dissabte 16 de juny vam celebrar la festa de final de curs de l’escola. Aquí teniu un recull d’imatges i un vídeo dels millors moments de la festa.… Llegeix més»

Colònies final de curs

Aquests darrers dies de curs els infants de P5, 2n, 4t i 6è han anat de colònies a diferents indrets. Els de P5 i 2n es van desplaçar fins a Rocallaura el 17 i 18 de maig on van fer una descoberta de la població, van fer activitats al medi natural i van poder dur a terme diferents tallers. Els infants de 4t es van desplaçar fins a Port del Comte el 24 i 25 de maig.… Llegeix més»

Pla de fruita

Aquesta setmana continuem amb el Pla de Fruita, aquest dimecres, dijous i divendres (11, 12 i 13 d’abril)  repartirem fruita a l’hora de l’esbarjo. La fruita d’aquest mes és: poma vermella, poma golden i pera.