Exposició de Mans Unides sobre malbaratament alimentari

Exposada al vestíbul de l’escola, cada dia del mes de gener

de 2/4 de 5 a les 5 de la tarda.
Save

Plantem un ametller

El mestre Manel ens ha ajudat a plantar un ametller al nostre pati. Si voleu veure les fotografies cliqueu a la imatge.

Exposició sobre el malbaratament alimentari

Durant tot aquest mes de gener tindrem la exposició itinerant de Mans Unides sobre el “Malbaratament alimentari”. Els infants de l’escola ja han començat a treballar-la. Cada tarda de 2/4 de 5 a les 5 podeu entrar al vestíbul de l’escola.

Pla de fruita

Aquesta setmana iniciem el Pla de Fruita, aquest dimecres, dijous , divendres i dilluns (10, 11,12 i 15 de gener)  repartirem fruita a l’hora de l’esbarjo. La fruita d’aquest mes és: pera, plàtan, mandarina i pastanaga.

Últim dia de trimestre

L’últim dia de trimestre hem realitzat diferents activitats per celebrar la proximitat de les festes nadalenques.
L’alumnat d’Educació Infantil i de 1r i 2n hem fet cagar el tió. Ens ha cagat diferents regals, com xiulets, retoladors o pintures. Després, hem rebut la visita del patge… Llegeix més»

Festival de Nadal

Aquest dimecres 20 de desembre hem fet la tradicional cantada de nadales al gimnàs de l’escola. En aquest vídeo podreu veure totes les cançons que han cantat els infants.

Cantada a les residències

Aquests darrers dies de trimestre els nens i nenes de P5 es van desplaçar fins a l’hospital-residència Sant Antoni on van cantar algunes cançons als avis que hi resideixen. Per altra banda, alguns infants de cicles superior van anar a la residència el Carme.

El dia més curt

El 19 de desembre, l’alumnat de P5 fins a 6è de primària de l’escola, hem anat als Cinemes Majèstic per visualitzar diferents curtmetratges cinematogràfics englobats dins “El dia més curt: 2a festa del curtmetratge”

Ens han encantat els curts, esperem poder repetir en properes edicions.

Trobada de minihandbol

Els nens i nenes de 5è i 6è han participat a la trobada de minihandbol celebrada el diumenge 17 de desembre al poliesportiu municipal. Aquesta ha estat organitzada pel CEACA Tàrrega i ha estat emmarcada dins els actes de la Marató de TV3.

Setmana de la Prevenció de Residus

Del 20 al 24 de novembre vam celebrar la Setmana de la Prevenció de Residus a l’escola. Els infants van dur a terme diferents activitats amb l’objectiu de conscienciar-nos de la necessitat de reduir els residus… Llegeix més»

Santa Cecília

El passat 22 de novembre vam celebrar el Dia de la Música en honor a Santa Cecília, que és la seva patrona.
Vam fer un parell d’actes. El primer, va ser un concert a càrrec de l’alumnat de primària que també estudia a l’escola de música.… Llegeix més»

Setmana de la Ciència

Del 13 al 17 de novembre vam celebrar la Setmana de la Ciència a l’escola. Aquí podeu veure un petit resum en imatges dels diferents experiments que van realitzar els nens i nenes de l’escola.

Cros de Tàrrega

Uns cinquanta esportistes de la nostra escola han participat al 25è Cros Intercomarcal de Tàrrega celebrat el diumenge 19 de novembre al càmping municipal. Enhorabona a tots els participants!

Cliqueu a la imatge per veure’n més.

La festa de La Castanyada

El 31 d’octubre hem celebrat la festa de La Castanyada.
Els i les alumnes de 5è hem preparat jocs tradicionals però adaptant-los amb castanyes. Per exemple, transportar castanyes amb diferents parts del cos, el joc del rellotge, enlloc d’una sabata hem utilitzat una castanya, fer punteria amb… Llegeix més»

Taller de circ a l’escola

Aquest dilluns 6 de novembre els infants d’educació infantil hem pogut gaudir d’un taller de circ a l’escola gràcies a la companyia TOT CIRC de Copons. Aquesta ha estat una forma d’endinsar-nos en el projecte que aquest curs ens portarà a conèixer diferents aspectes sobre el circ. Cliqueu sobre la imatge per veure’n més.

Exposició dels treballs de la tardor

Moltes famílies de l’escola han participat en l’elaboració de treballs relacionats amb la tardor. Aquí en podeu veure un petit resum. Moltes gràcies per la vostra participació!

Nou sorral al pati d’educació infantil

Aquesta setmana hem estrenat el nou sorral del pati d’educació infantil. Els nens i nenes ja gaudeixen d’aquest nou espai que s’afegeix al que l’AMPA ens va construir a finals del curs passat.

Programa Pesa i Pensa

L’AMPA de l’escola i Qualia han iniciat el “Programa Pesa i Pensa” que consisteix en un projecte de sensibilització contra la generació de residus i el malbaratament d’aliments a l’escola. … Llegeix més»

Dia Mundial de l’alimentació saludable

El dilluns 16 d’octubre hem celebrat el Dia Mundial de l’alimentació saludable.
Els i les alumnes de 6è han estat els responsables de preparar l’esmorzar de tot l’alumnat de l’escola, que ha consistit en pa amb tomata i formatge o pernil de gall d’indi.
Hem esmorzat molt… Llegeix més»