BONES VACANCES!

– dijous 6 de setembre de 10 a 13h –

Save

Fins aviat 6è!

Els alumnes de 6è finalitzen l’etapa d’Educació Primària a l’escola. Han estat 9 anys on han compartit moltíssimes experiències i coneixements, els quals es mostren en aquest recull d’imatges . Molta sort en aquesta nova etapa! Fins aviat 6è!

Bicicletades

Els infants de 5è i 6è van fer una sortida amb bicicleta a Claravalls i Anglesola. Els de 5è ens vam desplaçar fins a Claravalls i allà vam fer una guerra d’aigua. Els de 6è vam anar fins a Anglesola on ens vam banyar a les piscines municipals.… Llegeix més»

Últim dia de curs

El divendres 22 de juny vam finalitzar el curs amb diferents activitats. Els infants d’educació infantil van realitzar diferents ambients amb aigua, els de cicle inicial i mitjà van dur a terme una gimcana d’aigua mentre que els de cicle superior es van desplaçar fins al poliesportiu municipal on van gaudir d’una matinal esportiva… Llegeix més»

Festa de fi de curs 2017-18

El passat dissabte 16 de juny vam celebrar la festa de final de curs de l’escola. Aquí teniu un recull d’imatges i un vídeo dels millors moments de la festa.… Llegeix més»

Record a l’escola dels alumnes de 6è

Els i les alumnes de sisè ens acomiadem de l’escola deixant-hi la nostra empremta. Una part de nosaltres serà sempre a l’escola i aquest cop hi serà de manera física. Tal i com ja ho van fer les promocions anteriors: Hem pintat un racó de… Llegeix més»

Colònies final de curs

Aquests darrers dies de curs els infants de P5, 2n, 4t i 6è han anat de colònies a diferents indrets. Els de P5 i 2n es van desplaçar fins a Rocallaura el 17 i 18 de maig on van fer una descoberta de la població, van fer activitats al medi natural i van poder dur a terme diferents tallers. Els infants de 4t es van desplaçar fins a Port del Comte el 24 i 25 de maig.… Llegeix més»

L’escola col.labora amb el Posa’t la Gorra

El Posa’t la Gorra tindrà lloc al Parc de Sant Eloi de Tàrrega el 3 de juny (de 10.30h a 13.30h); una festa plena d’activitats, tallers, actuacions, sorteigs i moltes sorpreses més! Col.labora amb la compra de la gorra i participa a la festa. Pots comprar-la a la secretaria de l’escola (7€).… Llegeix més»

Festa Major de Tàrrega

Els nens i nenes de 4t i 5è de l’escola van participar a l’Eixideta, acte que va donar el tret de sortida a la Festa major de Tàrrega. Els nens i nenes de 4t van ballar el ball de bastonets mentre que els de 5è van ballar el ball de l’Eixida.

Competències bàsiques a 6è

Els infants de 6è de totes les escoles de Catalunya realitzen durant aquests dies (8,9 i 10 de maig) les proves de competències bàsiques. Coneixement del medi, llengua castellana, matemàtiques, llengua catalana i llengua anglesa són les àrees que s’avaluaran durant aquests dies.

Projecte “Els ecosistemes” – Cicle Superior

Els infants de cicle superior han dut a terme un projecte sobre els ecosistemes. Des del dilluns 16 al divendres 20 d’abril han investigat, descobert i cercat per tal d’elaborar un producte final el qual van mostrar el dilluns 23 d’abril, diada de Sant Jordi. En cadascuna de les representacions es mostra com és la vida en els diferents ecosistemes. Aquí en podeu veure el resultat!… Llegeix més»

Sant Jordi’18 i concurs punts de llibre

Aprofitant el dia de Sant Jordi hem aprofitat per donar el premi als guanyadors del concurs de punts de llibre que aquest any hem celebrat a l’escola. Els guanyadors/es han estat:

Nur Llinares (educació infantil)
Lluc Forns (cicle inicial)
Alba Montraveta (cicle mitjà)
Sònia Bosch (cicle superior)… Llegeix més»

Dia Mundial de l’Activitat Física

A la nostra escola, també participem en el Dia Mundial de l’Activitat Física, amb l’objectiu de difondre el següent missatge: “Acumula 30 minuts d’activitat física diària si ets adult i 60 minuts si ets un infant o adolescent!”.
El lema d’aquest any és:
“+ ACTIUS CADA DIA”
L’activitat… Llegeix més»

Pla de fruita

Aquesta setmana continuem amb el Pla de Fruita, aquest dimecres, dijous i divendres (11, 12 i 13 d’abril)  repartirem fruita a l’hora de l’esbarjo. La fruita d’aquest mes és: poma vermella, poma golden i pera.

Sortida de la mona

Com ja és tradició, l’últim dia del segon trimestre anem tota l’escola d’excursió a menjar-nos la mona que prèviament hem elaborat a classe amb els companys.
En aquesta sortida, ens agrupem per cicles i anem a diferents llocs del nostre entorn. Així, els alumnes d’infantil ens… Llegeix més»

Easter Egg Hunt

Per aquestes dates, des del Departament d’anglès, preparem una festa com a còpia d’una tradició que es fa en països de parla anglesa, és l’EASTER EGG HUNT. Tots els nens i nenes de Primària pinten 1 o 2 ous de paper respectant un codi de color i avui els han amagat al pati.

A l’hora de l’esbarjo hem sortit tots junts per fer la festa més grossa. Hem buscat els ous de paper i també un d’especial! Qui l’ha trobat ha estat molt content però la resta també ens ho hem passat bé, desitjar-vos a tots un… HAPPY EASTER!

Jornada de portes obertes

Diumenge 18 de març, hem celebrat la jornada de portes obertes. Hem rebut la visita de moltes famílies i pares, mares i infants que ja venen a l’escola ens han embellit el porxo d’infantil, pintant uns jocs molt divertits. Moltes gràcies a l’AMPA per aquesta… Llegeix més»

Dia Mundial de la Dona, 8 de març

A la nostra escola també hem celebrat el Dia Mundial de la Dona. En una societat en que els valors humans encara estan massa marcats pel patriarcat, en una societat que encara cal que vetlli per la igualtat de gènere, per les mateixes condicions laborals d’homes i dones… Llegeix més»