Anem de colònies!

Tamarit (6è) – 30 i 31 de maig i 1 de juny
Save

Festa Major de Tàrrega

Els nens i nenes de 5è i 6è de l’escola van participar a l’Eixideta, acte que va donar el tret de sortida a la Festa major de Tàrrega. Els nens i nenes de 5è van ballar el ball de bastonets mentre que els de 6è van ballar el ball de l’Eixida.

Competències bàsiques a 6è

Els infants de 6è de totes les escoles de Catalunya realitzen durant aquests dies (8,9 i 10 de maig) les proves de competències bàsiques. Coneixement del medi, llengua castellana, matemàtiques, llengua catalana i llengua anglesa són les àrees que s’avaluaran durant aquests dies.

Projecte “Els ecosistemes” – Cicle Superior

Els infants de cicle superior han dut a terme un projecte sobre els ecosistemes. Des del dilluns 16 al divendres 20 d’abril han investigat, descobert i cercat per tal d’elaborar un producte final el qual van mostrar el dilluns 23 d’abril, diada de Sant Jordi. En cadascuna de les representacions es mostra com és la vida en els diferents ecosistemes. Aquí en podeu veure el resultat!… Llegeix més»

Sant Jordi’18 i concurs punts de llibre

Aprofitant el dia de Sant Jordi hem aprofitat per donar el premi als guanyadors del concurs de punts de llibre que aquest any hem celebrat a l’escola. Els guanyadors/es han estat:

Nur Llinares (educació infantil)
Lluc Forns (cicle inicial)
Alba Montraveta (cicle mitjà)
Sònia Bosch (cicle superior)… Llegeix més»

Dia Mundial de l’Activitat Física

A la nostra escola, també participem en el Dia Mundial de l’Activitat Física, amb l’objectiu de difondre el següent missatge: “Acumula 30 minuts d’activitat física diària si ets adult i 60 minuts si ets un infant o adolescent!”.
El lema d’aquest any és:
“+ ACTIUS CADA DIA”
L’activitat… Llegeix més»

Pla de fruita

Aquesta setmana continuem amb el Pla de Fruita, aquest dimecres, dijous i divendres (11, 12 i 13 d’abril)  repartirem fruita a l’hora de l’esbarjo. La fruita d’aquest mes és: poma vermella, poma golden i pera.

Sortida de la mona

Com ja és tradició, l’últim dia del segon trimestre anem tota l’escola d’excursió a menjar-nos la mona que prèviament hem elaborat a classe amb els companys.
En aquesta sortida, ens agrupem per cicles i anem a diferents llocs del nostre entorn. Així, els alumnes d’infantil ens… Llegeix més»

Easter Egg Hunt

Per aquestes dates, des del Departament d’anglès, preparem una festa com a còpia d’una tradició que es fa en països de parla anglesa, és l’EASTER EGG HUNT. Tots els nens i nenes de Primària pinten 1 o 2 ous de paper respectant un codi de color i avui els han amagat al pati.

A l’hora de l’esbarjo hem sortit tots junts per fer la festa més grossa. Hem buscat els ous de paper i també un d’especial! Qui l’ha trobat ha estat molt content però la resta també ens ho hem passat bé, desitjar-vos a tots un… HAPPY EASTER!

Jornada de portes obertes

Diumenge 18 de març, hem celebrat la jornada de portes obertes. Hem rebut la visita de moltes famílies i pares, mares i infants que ja venen a l’escola ens han embellit el porxo d’infantil, pintant uns jocs molt divertits. Moltes gràcies a l’AMPA per aquesta… Llegeix més»

Dia Mundial de la Dona, 8 de març

A la nostra escola també hem celebrat el Dia Mundial de la Dona. En una societat en que els valors humans encara estan massa marcats pel patriarcat, en una societat que encara cal que vetlli per la igualtat de gènere, per les mateixes condicions laborals d’homes i dones… Llegeix més»

Esquiada a Port del Comte

El passat divendres 16 de febrer alguns infants de 5è i 6è vam passar un dia a la neu a Port del Comte. Una sortida organitzada pel Consell Esportiu de l’Urgell, on vam compartir experiència amb l’Escola Pia, l’escola Jacint Verdaguer, la ZER Guicivervi i l’escola Guillem Isarn de La Fuliola.… Llegeix més»

Setmana de Carnaval

Setmana intensa de Carnaval.

Durant tota la setmana hem anat seguint les consignes del Rei Carnestoltes. Hem portat alguna cosa al cap, un pentinat ben divertit, uns mitjons diferents per sobre dels pantalons i alguna alguna cosa penjada al coll. Fins avui divendres, que hem vingut tots disfressats a l’escola.… Llegeix més»

Pla de fruita

Aquesta setmana continuem amb el Pla de Fruita, aquest dimecres, dijous i divendres (7, 8 i 9 de març)  repartirem fruita a l’hora de l’esbarjo. La fruita d’aquest mes és: maduixot, cirerol,pera, poma i taronja.

Dia Mundial contra el Càncer

Els nens i nenes de 4t, 5è i 6è han sumat esforços per la lluita contra el càncer ja que el diumenge 4 de febrer se celebra el Dia Mundial contra el Càncer.

Dia Escolar de la No violència i la Pau

Avui, 30 de gener, hem celebrat el Dia Escolar de la No violència i la Pau, en el qual es propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans i la no-violència i la pau.… Llegeix més»

Tres Tombs de Sant Antoni

El diumenge 28 de gener l’AMPA de l’escola va participar als tradicionals Tres Tombs de Sant Antoni. La carrossa va obtindre el 2n premi en la categoria agrícola. Enhorabona a l’AMPA i a tots els participants!

Trobada esportiva a Tàrrega

El passat dissabte 27 de gener alguns nens i nenes de l’escola van participar a la trobada esportiva escolar celebrada al poliesportiu municipal de Tàrrega. Els infants van poder gaudir d’una matinal esportiva amb diferents companys d’altres escoles de la comarca, una activitat que va… Llegeix més»

Plantem un ametller

El mestre Manel ens ha ajudat a plantar un ametller al nostre pati. Si voleu veure les fotografies cliqueu a la imatge.