AFA

Ja ha passat un any del darrer Connect@ – Escol@, la revista de la nostra escola, en la que tots alumnes, mestres i pares col·laborem d’alguna manera. I un cop més ens agradaria explicar-vos la tasca que estem duent a terme des de l’ AMiPA per ajudar a l’educació dels nostres fills

Ja sabeu que cada curs, l’AMiPA col·labora amb moltes de les activitats que es realitzen a l’escola.

Aquest curs per la festa de Nadal vam tenir com a novetat la visita del “Patge Reial” i el “Tió” com sempre va repartir regals per a tots els nens i nenes.  Després els nostres fills van fer l’actuació de nadales.

Per Carnaval, els nens van poder berenar després d’haver-se passejat per una bona de part del poble lluint les disfresses. Ja fa uns anys un grup de pares s’han animat a disfressar-se i a desfilar juntament amb alumnes i mestres; per als propers anys us animem a participar-hi i així passar una bona estona tots. El curs passat vam fer una parada de venda d’objectes nadalencs i flors de Nadal. Enguany, donat el bon resultat anterior, vam repetir l’experiència el primer cap de setmana de desembre. Va anar força bé però esperàvem més participació dels pares i més col·laboració per muntar l’activitat.

Enguany també hi havia la voluntat de fer la parada de llibres i roses per Sant Jordi com l’any passat, però degut a que ha coincidit amb el dia la representació de l’obra de teatre del CEIP a Valls, vam creure més oportú no fer-la per la dificultat d’organitzar-la ja que la majoria de pares volien veure els nostres fills fent d’actors. Per cert, com sempre que se’ns ha demanat des de l’escola, a l’obra  de teatre alguns pares han col·laborat fent els decorats i vestits d’alguns actors.

Sortides i colònies La novetat d’enguany ha estat, a més d’assumir la despesa del transport per a tots aquells alumnes de l’associació, que els autocars que s’han contractat mitjançant un contracte amb l’empresa Autocars Cabre tinguin cinturons de seguretat tots els seients. Aquesta petició la van fer els pares  a la reunió del darrer Consell Escolar del curs passat.  El mes de novembre va haver-hi una sortida a Masquefa i Capellades i just abans de Setmana Santa la sortida a Sarral. Ara que s’acosten les colònies que seran a la zona volcànica de la Garrotxa, el transport també anirà a càrrec de l’associació. Aquesta és una despesa important en el pressupost de l’entitat.

1. LAIA COMPANY

aqquesta ny me dissfessat de barrufeta ,els de tercer i quart de Romans,cinque i sise de pter pan,els d’infantil de dimonis i els mestres no se com es du el dissfres

2. Arantza

Bon dia famílies,
    Em dirigeixo a vostès amb la intenció de donar a conèixer el meu projecte que sens dubte gaudirem tots molt.
    Em dic Arantza i porto tres mesos pensant en la manera de poder oferir a les famílies, grups, entitats, etc … l’oportunitat d’aprendre tres valors essencials (naturals, experimentals i vivencials) mitjançant la natura. D’aquí neix Tocaeldos.
    A banda, és un projecte pensat per a la gent que per diferents causes, no poden organitzar-se o planificar les sortides de caps de setmana, ponts o fins i tot vacances.
    Tocaeldos s’encarrega de l’organització i desenvolupament de tot això.
    Espero que gaudeixin del web i que ens veiem molt aviat en alguna “Tocaeldos” sortida.
    I agraint que em poguessin ajudar en la difusió d’aquest projecte.
    Web: tocaeldos.com