Consell escolar

El  consell escolar  és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el funcionament de l’escola. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, famílies, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, com el nostre,  la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, l’aprovació de sortides, etc.

El consell escolar actual de la nostra escola està format per:

•  Marta Florences Rivera, directora del centre.
  •  Jordi Dalmau Duaigües, cap d’estudis.
  •  M. Angels Martínez Vilabona, secretària.
  • El representant de l’ajuntament: David Melé
  • Representants del professorat:  Xus Curcó, Maribel Jové, Meritxell Pociello, Carles López, Ester Ramon.
  • Representant AMPA:Mabel Santa Cruz
  • Representants del pares i mares: Kouriba Fofana,  Maria Opariuc, Erika Soto,   Djilali Zerrouki,
  • Nadia Costa com representat del personal d’administració i serveis.

Acords del consell del 27-1-20

acords consell-07022020120356.