Benvinguts i benvingudes a la nova web de l’escola Joan Reglà!

TAULELL D’ANUNCIS

Butlletí Abril-18

News i menú març abril 18

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA: Educació Infantil, Primària i Secundària obligatòria. El termini de presentació de sol·licituds serà del 13 al 24 d’abril.

JORNADA CONSTRUCCIÓ DEL HALL  Dissabte 14 d’abril de 10h a 14h

BÀSCARA ES MOU

El divendres 6 d´abril vam fer Bàscara es mou, que consisteix a fer una caminada popular amb  pares, famílies, amics…
Els petits (P3 i P4) anaven acompanyats d´un nen o nena de 5è o 6è. I quan vam arribar a l´hipòdrom els vam deixar amb els… Llegeix més»

Torneig de “Ping-Pong”

Com cada any l’escola Joan Reglà ha organitzat un torneig de ping-pong, bé més aviat l’ha organitzat els alumnes de Cicle Superior. Els nens i nenes que ara fan primer s’estrenen i se’ls veu molt il·lusionats a començar aquesta activitat. Hi ha diferents categories: hi… Llegeix més»

co-creació

El 26 de Febrer a l’escola vam reunir-nos per fer una assemblea sobre el projecte de co-creació del nostre hall. Cada curs va fer una maqueta per donar idees, es va triar el millor de cada projecte així quedarà un hall d’allò més maco!  Pares… Llegeix més»

CARNAVAL

El dia del carnaval vam anar pels carrers de Bàscara. Vam fer una rua per Bàscara tota l’escola.  Ara us explicarem de què es van disfressar per carnestoltes
P3: de plàtans,
P4: de pomes,
P5: de síndries,
1r: d’infusió de menta,
2n: d’infusió de salvia,
3r: de fuelles seques
4t: de cucs… Llegeix més»

EL DIA DE LA PAU

Hola som la Tara, l’Alba i la Gintare!!!  Com ja sabeu aquest any hem celebrat el magnífic Dia de la Pau!!!

Pels que no hi vau ser-hi, ara us ho explicarem:

Per començar el Dia de la Pau, vam apuntar en uns cors adhesius, perquè volíem bategar, i ens els vam enganxar al pit.

Després ens vam reunir tots els cursos a la pista a fer uns relleus que va ser molt divertits!!!

Ho van presentar els nens de 3r, i ho van fer molt bé!

Havíem de córrer d’una punta a  l’altre de la pista per fer bategar el cor, i quan arribàvem al final … havíem d’enganxar uns gomets en un tros de cartolina.

Ens ho vam passar genial!!!

Aquí us passem unes fotos:

Les visites d’en Puntet

Bones, famílies!!
En Puntet, aquest estiu va anar de vacances i va aprofitar per canviar una mica el look.
Com cada mes, en Puntet ens fa una endevinalla i els nens i nenes de l’escola van a la biblioteca per respondre-la. Amb totes les respostes correctes en… Llegeix més»

Sortida a La Vajol

El passat divendres 17 de novembre, tota l’escola vam marxar d’excursió a La Vajol. Quan vam arribar vam fer els estiraments, com cada matí fem. Vam visitar el monument de Lluís Companys, el refugi de contraban i la frontera entre Catalunya i França.
Vam fer un… Llegeix més»

CASTANYERES I CASTANYERS

Com ja és tradició, aquest any hem celebrat la Castanyada fent danses i menjant castanyes. Això sí! Molt ben acompanyats pels nens i nenes de la Llar d’Infants i per les àvies castanyeres i els avis castanyers.
Moltes gràcies a tots!!!!

Slideshow created… Llegeix més»

Jocs Florals 2017

El passat 21 d’abril vam celebrar la tercera edició dels Jocs Florals de la nostra escola. Petits i grans ens vam reunir per celebrar la feina feta i felicitar als finalistes i als guanyadors de cada categoria.

Aquí us deixem un recull de fotos de la jornada.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Personalize your own free photo slideshow