ELS AGENTS RURALS ENS VISITEN.

Aquest dilluns van venir dos agents rurals a explicar i mostrar-nos moltes coses sobre els mussols. Va ser una tarda molt diversa perquè per finalitzar la seva visita, ens van convidar a alliberar un esplugabous que havia estat recuperat al CRFS de Vallcalent.

Ens va encantar poder escoltar-los, tocar i veure de ben aprop ales, urpes i, fins i tot, egagròpiles de mussol. Al pati vam poder veure volar l’esplugabous. Va ser molt emocionant !!

Quan tot l’alumnat de segon estàvem preparats, l’emoció ens desbordava i pensàvem que potser tornava a nosaltres, sinó veieu el vídeo i vosaltres també ho hauríeu cregut. Va ser fantàstic!!