AVALUACIÓ

OBJECTIU AVALUACIÓ
1 Desenvolupar l’EDC Evidència del document realitzat i publicat.
2 Facilitar l’accés a recursos TAC a tot l’alumnat del centre Avaluació anual sobre l’aprofitament dels recursos utilitzats i revisió d’aquest ús si s’escau.
3 Utilitzar un EVA per treballar la competència digital de l’alumnat

Revisió de la creació dels usuaris en els nivells en que s’ha decidit implementar l’ús de l’EVA.

Valorar i revisar si s’escau l’ús que es fa de l’EVA en els projectes i en d’altres àmbits de la formació dels alumnes. .

4 Compartir recursos didàctics entre el claustre Avaluar l’ús que fa el claustre de la unitat compartida de centre.

Avaluar l’aprofitament de les reunions per l’intercanvi d’experiències i recursos TAC entre els membres del claustre.

5 Millorar la competència digital docent  Assistència a la formació FIC de com a mínim un 80% del claustre.
6 Millorar la comunicació amb les famílies  Avaluar el nombre de famílies participants en el curs de formació Moodle específic per aquestes.

Aprofitament d’un mínim del 70% de les famílies del nou canal de difusió establert pel centre.

TORNA PART ESTRATÈGICA TORNA INICI