DIAGNOSI

Fortaleses i debilitats del centre un cop implementades les eines de diagnosi acordades prèviament per la Comissió Digital, Equip directiu, el mentor i realitzat el buidatge de resultats i anàlisi posterior.

ALUMNES PROFESSORAT CENTRE
PUNTS FORTS
  • Bon coneixement els els cursos superiors de primària de les xarxes socials, aplicacions no educatives i jocs en línia.

• La majoria dels membres del claustre tenen coneixements TAC bàsics i alguns/es amb un nivell notable de: edició audiovisual, pàgines web, blocs, aplicacions, …i els utilitzen alhora de preparar i impartir les seves sessions.

• El pla TAC del centre és recent. Així mateix no es parteix de zero aplicant les TAC a la tasca docent. La majoria del claustre té experiència acumulada en formacions i projectes d’innovació tecnològiques anteriors.
PUNTS FEBLES
  • Poca implicació per part de moltes famílies per ajudar-los en les tasques digitals i manca de recursos digitals òptims en moltes llars.

• Cal moments i espais en comú per compartir coneixements, usos, aplicacions, recursos…entre els membres del claustre. Al mateix temps manca formació específica per al desenvolupament i la integració d’eines i models d’ensenyament-aprenentatge que utilitzin les tecnologies digitals.
  • El centre no disposa d’EVA i el material TAC és va quedant obsolet i es difícil pel centre renovar-lo. També cal un document concís, clar i transversal que marqui els objectius que han d’assolir els alumnes al final de la etapa.
  • Poc interès de les famílies en la utilització de mitjans digitals per comunicar-se amb el centre.
TORNA PART ESTRATÈGICA TORNA INICI