“EL MILLOR ANIVERSARI DE LA MEVA VIDA”

Avui divendres ens ha visitat la Xus Tirvió, escriptora del conte “El millor aniversari de la meva vida” que estem treballant a l’ILEC de 2n. La Xus ens ha fet una animació lectora del seu conte que ha sigut fantàstica, amb pastís inclós. Els nens i nenes de 2n han quedat fascinats amb aquesta bonica història plena de sorpreses i emocions.

A continuació li hem fet una entrevista que els alumnes havien preparat, ja que volien saber moltes coses sobre l’escriptora i la seva història.

Finalment, li hem regalat els “adjectius” que ens ha suggerit el seu conte i una planta per a que tingui un bonic record de nosaltres, a l’igual que nosaltres el tindrem d’ella.

Moltes gràcies Xus!!!!

IMG_0058-min  IMG_0063-min