TANQUEM LA PARADETA

Doncs si, ja s’ha acabat el curs. Sembla ahir que vau començar amb els nervis a la panxa del primer dia i ja ens hem d’ acomiadar. Alguns ja no ens tornarem a veure el curs que ve ja que comenceu una nova etapa a l’ “insti” o canvieu d’ escola. Però recordeu que sempre que ho necessiteu estarem aquí, perquè hem sigut i serem la vostra escola. Ara teniu uns mesos per descansar, jugar, viatjar, gaudir de la família i amics i fer un munt de coses. Us desitgem que passeu un bon estiu!! Fins aviat.

ÚLTIM DIA DE CURS!!

Mireu que bé ens ho vam passar l’ últim dia de “cole” fent jocs d’ aigua. Feia un dia espectacular i  ens vam remullar d’allò més. Els petitons de la “guarde” també van venir a jugar amb nosaltres. Un matí genial!!

Aquí us deixo totes… Llegeix més»

La llegenda de Sant Jordi interpretada per cicle mitjà

La darrera diada de Sant Jordi, i com a colofó a  l’entrega de premis als alumnes de l’escola, les nenes i nens de cicle mitjà van interpretar una versió cantada de la llegenda de Sant Jordi. La interpretació va tenir un gran èxit de públic i tots els nens i nenes de l’escola la van gaudir molt!

Aquí us la deixem perquè la torneu a gaudir!!

PSICO AMB ELS PARES

Avui han vingut les nostres famílies ha fer una sessió de psicomotricitat amb nosaltres. Hem estat jugant una bona estona i ens ho hem passat d’ allò més bé. Per acabar la sessió i relaxar-nos una mica hem fet algunes postures de ioga. Ha sigut una tarda genial!

REVISTA DE LLÍVIA

Al nostre poble tenim una revista d’informació municipal on es parla de diferent temes interessants dels poble.
Aquesta revista és trimestral i els nens i nenes de l’escola, cada trimestre, escrivim un article d’algunes coses interessants que fem o passen dins la nostra escola .Així ens… Llegeix més»

CLEAN UP DAY

Divendres 11 de maig els nens i les nenes de l’escola vam participar   a la iniciativa Europea :CLEAN UP DAY. Netegem el nostre entorn.

L’Alcade va venir a explicar- nos la proposta i juntament amb la gent del poble, vam netejar la llera del… Llegeix més»

ELS CODIS QR

Hem descobert que tots els envasos dels productes ens donen molta informació: data de caducitat, número de telèfon, ingredients, codi de barres, símbol de reciclar… i també hem descobert que alguns productes tenen un codi que es diu QR (quick response), resposta ràpida. Aquests codis… Llegeix més»