Apadrinament Parc d’Europa i Mau

D’uns anys ençà l’alumnat de sisè d’Alpicat va venint a fer una visita cultural a Almacelles.

Els i les alumnes de sisè d’Almacelles dediquen un temps per a la preparació d’aquesta activitat.

Consisteix en explicar tant la flora com els plafons artístics que hi ha dins el parc d’Europa. També es mostra el sistema solar de la zona d’esbarjo perquè permet de veure en escala la regió de l’espai que comanda la nostra estrella (el sol) i és el petit racó d’univers on vivim. A banda, en aquest espai es parla de Teresa Rodrigo i d’en Joan Oró, astrofísics reconeguts de les nostres contrades. Aquesta part, cal dir-ho, es treballa i presenta en llengua anglesa.

A l’hora d’anar a l’escola per dinar, els alumnes d’ambdúes escoles comencen sa socialitzar molt més.

Un cop havent dinat i fet relacions socials pel pati, l’alumnat d’Alpicat va al museu MAU amb els alumnes d’ampliació d’anglès de sisè d’Almacelles, on els hi expliquen en anglès els diferents aspectes relacionats amb l’urbanisme, la història i, en general, els continguts del Museu.