Projecte de passera sobre el Cardener a Can Poc Oli – Pressupostos participatius Ajuntament de Manresa

projecte de passera sobre el Cardener a Can Poc OliAprofitant l’oportunitat que dóna la convocatòria de pressupost participatiu de l’Ajuntament de Manresa, ens hem posat d’acord cinc entitats (Meandre, Centre Excursionista Comarca del Bages, L’ERA Espai de Recursos Agroecològics, Aixopluc Protectora d’Animals i Escola Agrària de Manresa) per presentar el projecte de

Passera sobre el Cardener a Can Poc Oli

Pensem que és un projecte de ciutat, que recull interessos d’una variadíssima part de la ciutadania.

Dóna continuïtat a l’Anella verda de Manresa solucionant un punt de connexió crític, relliga la xarxa de camins i senders dels dos marges del riu, millorant la connectivitat amb el camí de Sant Jaume, el camí de Sant Ignasi i el de la Riera de Rajadell.

Potencia el Parc fluvial del Cardener, en visualitza el patrimoni industrial i natural i constitueix una alternativa, a la perillosa carretera vella de Barcelona, per accedir a l’Escola Agrària i l’Aixopluc.

Per això et demanem que un dels 4 projectes que pots votar sigui la Passera sobre el Cardener a Can Poc Oli.

Pots consultar els projectes presentats i votar telemàticament, del 13 d’abril (des de 2/4 de 9 del vespre) fins el 24 d’abril, des del web municipal o a l’APP ViuManresa.

És senzill. Participa! https://www6.ajmanresa.cat/web/pressupost-participatiu/

Moltes gràcies!