L’Escola reuneix el consell de centre

El 27 d’abril s’ha reunit el consell de centre de l’Escola, on han estat convocats representants del DARP, Ajuntament, consells comarcals, universitats, sindicats, grups Leader, CCPAE, associacions de consumidors, cooperatives agroalimentàries, productors, joves incorporants, emprenedors, col·laboradors, exalumnes, alumnes i claustre de l’Escola.

La trobada ha començat amb una visita a la finca de Can Poc Oli. Ha continuat amb el balanç del pla estratègic 2015-2018 i s’han mostrat les dades més rellevants de les diferents activitats que desenvolupa el centre. S’han revisat les col·laboracions i propostes recollides al darrer consell, celebrat fa dos anys, i s’ha donat veu a una exalumna que ha exposat els projectes en que està immersa.

Després d’una pausa per esmorzar s’ha obert una activitat participativa on tots els assistents han aportat propostes d’objectius i d’accions que serviran per elaborar el proper pla estratègic, que haurà de tenir vigència fins el 2002, any del 50è aniversari de l’Escola.

El matí ha estat molt profitós i agraïm la participació de tots els assistents.