Formació en centres de treball a Dinamarca

Del 4 de juny al 6 de juliol, 7 alumnes de l’Escola Agrària de Manresa realitzen una estada de formació a diferents centres de treball de la World Wide Opportunities on Organic Farms.

Un any més, alumnes de l’Escola Agrària de Manresa han pogut triar els centres de la xarxa World Wide Opportunities on Organic Farms (WWOOF) on realitzaran una estada de 30 dies de formació en pràctiques.

Aquesta xarxa compta amb multitud d’explotacions ecològiques a diferents països del món que ofereixen allotjament i manutenció a canvi de treball. L’Escola Agrària de Manresa està donada d’alta a les xarxes d’Espanya, França i Anglaterra però té un conveni per finançar el viatge als centres de Dinamarca.

Enguany, 7 nois del primer curs s’han donat d’alta a la WWOOF i han seleccionat diferents opcions en funció dels seus interessos individuals. Un cop han rebut resposta, han triat treballar a 3 centres de producció hortícola i ramadera, 2 projectes socials comunitaris i 2 projectes familiars alternatius i d’autoconsum.

El passat 4 de juny, aquests estudiants van començar el viatge, acompanyats per un professor de l’escola. Enguany, han tingut la oportunitat de visitar l’escola de formació internacional Kalø Økologisk abans de ser acompanyats al seu destí. Després de realitzar la formació i poder visitar les 7 finques, tornaran el 6 de juliol a Catalunya.