1a Fira de proximitat de Can Poc Oli

Alumnes, exalumnes, professorat i col·laboradores de l’escola munten la seva paradeta amb motiu de la 1a Fira de Proximitat de Can Poc Oli.

El mercat ha estat organitzat des del cicle formatiu (unitats formatives d’Empresa i iniciativa emprenedora i de Comercialització).

Després s’ha celebrat una gimcana d’habilitats pageses i hem acabat el matí amb un dinar compartit.

20160601-parades_fira_proximitat_CPO_activitats_3 20160601-parades_fira_proximitat_CPO_activitats_2 20160601-parades_fira_proximitat_CPO_activitats_1