Presentació del llibre “Els números canten”

Els números canten

Des del Museu de Matemàtiques de Catalunya, amb qui professionals del CRE de l’ONCE Barcelona han col·laborat com assessors en l’adaptació de materials de matemàtiques, ens conviden a la presentació del llibre, “Els números canten”, a càrrec dels seus autors Maria Bras-Amorós i Toni Giménez, el proper diumenge 28 de gener a les 12h al Palau Mercader de Cornellà de Llobregat.

El llibre recopila més de seixanta cançons i les agrupa per temàtiques en funció de l’aprenentatge numèric. És una eina didàctica per treballar el nombre en totes les seves dimensions en les classes de matemàtiques d’Educació Infantil i primer cicle de Primària. Les cançons es poden escoltar a través d’àudios en línia.

Eines inclusives i útils per a tots els nostres alumnes.

No us la perdeu!!

Més informació a la web del mmca Museu de Matemàtiques de Catalunya.