Estades d’estiu curs 2016-17

El CRE ONCE BARCELONA organitza una estada de 6 dies on es duran a terme diverses activitats lúdiques, esportives i formatives per a l’alumnat des de 5è d’Educació Primària fins a 4t d’ESO (fins als 16 anys).
Aquesta estada, que tindrà lloc a les instal·lacions de l’edifici ONCE Catalunya, començarà el dilluns 26 de juny, a les 9.00 hores, i finalitzarà el dissabte 1 de juliol, a les 13.00 hores. Durant tota la setmana, els alumnes practicaran esports, jocs grupals, diversos tallers, i també algunes activitats fora del recinte del CRE. El dissabte a les 10:30 hores, mentre els vostres fills preparen les coses per marxar, us proposem visualitzar el que hagin fet durant la setmana, i conversarem sobre temes d’interès per a tothom.

Les places són limitades i estaran atorgades per una comissió que es constituirà a tal efecte, sent una de les condicions que els sol·licitants siguin afiliats o afiliables per nacionalitat. Es prioritzarà aquells nens i nenes que es vulguin inscriure per primera vegada, i es tindrà en compte les necessitats globals de l’alumne/a (fomentar les seves habilitats socials, autonomia personal, etc.)

APUNTEU-VOS!