Dia de la dona

L’escola ha de ser una prolongació d’allò que mou la nostra societat, d’allò que preocupa a la gent un cop traspassem la última porta, és per aquesta raó, que des de fa un parell de cursos la celebració de la diada de la dona constitueix un dels eixos principals de la planificació del curs.

En aquesta ocasió, hem conegutles històries de 10 dones trans  a través de l’emocionant exposició “Dones diverses” que ACATHI ens va prestar. Dones amb una alta capacitat de resiliència com la Carol que de manera generosa ens va explicar el seu testimoni de dona trans refugiada.

I, el 15 de març vam tenir el plaer d’escoltar les experiències de sis dones, sis autèntiques dones pioneres que en una taula rodona, presentada i conduïda pels alumnes de l’escola Jordi i Rafa;  van explicar les seves vivències i van respondre  les preguntes que els alumnes havien preparat per a elles . Des d’aquí volem agrair la presència de la Joana Biarnés, la Maria Rovira i Durán, la Mònica Torán, l’Agnès Garcia i Ventura, la Gemma Torres i la Irene Serrano.