PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2024-2025

Del 6 al 20 de març

Per a més informació, cliqueu a la foto.

CARNAVAL

Hola, famílies!

La setmana passada vam celebrar a l’escola la setmana de Carnaval!

Va ser una setmana plena d’emocions, rialles i bons moments on l’alumnat, famílies i mestres, entre consignes, sortida de dijous gras, tallers i disfresses, ens ho hem passat d’allò més bé!

Aquí us deixem un petit tastet d’imatges de la setmana!

ESCOLA VALLDENEU

INFORMACIÓ CARNAVAL

Benvolgudes famílies,

Ja estem a la setmana de Carnaval i ho estem celebrant amb la mateixa empenta i il·lusió de sempre.

A continuació us comuniquem l’organització de la setmana.

Divendres 2 de febrer

A la tarda, Sa Majestat CARNESTOLTES va arribar a l’escola amb les consignes que haurem de seguir al llarg d’aquesta setmana.

Aquest any, hem canviat l’organització de la festa i l’alumnat de 4t, 5è i 6è hem decidit que us avançarem les CONSIGNES perquè us pugueu organitzar millor. Tot i així, us demanem que des d’I3 fins a 3r guardeu el SECRET de les consignes per mantenir la il·lusió de l’alumnat.

CONSIGNES:

DILLUNS: “Et llevaràs i amb pijama a l’escola vindràs”.

DIMARTS: “A l’escola arribaràs amb roba ben gran”.

DIMECRES: “Amb roba o un complement d’estiu aniràs i fred no en passaràs”.

DIJOUS: “Dijous llarder ha arribat i vindràs amb el cabell decorat o esbojarrat”.

DIVENDRES: “Amb una disfressa lliure vindràs i a la RUA molt bé t’ho passaràs”

Dijous 8 de febrer

Al matí celebrarem el Dijous Llarder. Tota l’escola anirem als Terrissos Vermells. Caldrà portar entrepà de botifarra d’ou o de truita i aigua. Sortirem de l’escola cap a les 9.15 h i tornarem a les 12.30 h. Famílies, hi esteu CONVIDADES!

Divendres 9 de febrer

Cap allà a les 10 h. tota l’escola, juntament amb la llar d’infants, sortirem a fer la rua pel poble. Tothom hi està convidat i us animem a que vingueu amb una disfressa i participeu de la festa.

Un cop arribem a l’ajuntament, farem gresca i ballarem lliurement. Posteriorment anirem a l’escola a esmorzar (el posa l’escola) i després farem una passarel·la on cada classe passarà ballant. Famílies, us convidem a venir a passar-vos-ho bé.

Us recordem que dilluns 12 de febrer NO hi haurà escola per ser un dia festiu de lliure disposició (consulteu el calendari 23/24).

Moltes gràcies!

L’alumnat de 4t, 5è i 6è

LA SILVIA ES JUBILA

Per fi ha arribat el dia!

Després d’obrir les portes de l’escola el 12 de setembre de 2007, la Silvia ha lliurat les claus perquè es jubila.

Agraeix de tot cor el comiat que li han fet alumnat, mestres i famílies i li desitja «llarga vida» a l’escola Valldeneu que tant s’estima.

8 de novembre de 2023

El poder de la lectura

Tenir una bona diversistat literària, per oferir a la canalla, és importantíssim. És per això que, avui, a l’estona de Parelles Lectores; l’escola ha quedat colgada de llibres i els nens i nenes han pogut escollir i llegir aquells que més gràcia els hi ha fet. Per tot arreu…llibres! Quina cosa més bonica!

Celebrem el Carnaval

Hola, famílies!
Al llarg de tota la setmana passada, vam celebrar la festa de Carnaval.
Va ser una setmana de disbauxa i alegria. Cada dia vam seguir les consignes del Rei Carnestoltes: sabates diferents, pijama, cara pintada i roba d’un sol color.
Dijous vam celebrar el dijous llarder… Llegeix més»