Instal·lacions

La nostra escola està ubicada al nucli de l’Abella de Sant Martí de Centelles.

Som una escola formada per tres mòduls prefabricats: un dels mòduls conté l’aula d’educació infantil i l’aula de cicle inicial amb els seus respectius lavabos i un petit espai on guardem material escolar. Un segon mòdul al costat conté les dues aules de cicle superior, amb el seu respectiu lavabo. Per últim, al tercer mòdul hi ha l’aula de cicle mitjà, el despatx, el menjador que també serveix d’aula polivalent, una petita sala de reunions o de treball del professorat i uns lavabos.

Per a realitzar les activitats d’educació física, a part d’aprofitar al màxim el pati que tenim, anem a les pistes de l’Oller del nostre poble.

La psicomotricitat dels petits es realitza en una aula cedida per l’Ajuntament de Sant Martí situada a la llar d’infants, la qual està ubicada just al costat de l’escola.

A l’escola també tenim un hort del qual neix un projecte que forma part de la història de Valldeneu.

DSCN0064X

DSCN0063X