Celebrem el Carnaval

Hola, famílies!

Al llarg de tota la setmana passada, vam celebrar la festa de Carnaval.

Va ser una setmana de disbauxa i alegria. Cada dia vam seguir les consignes del Rei Carnestoltes: sabates diferents, pijama, cara pintada i roba d’un sol color.

Dijous vam celebrar el dijous llarder compartint un esmorzar de germanor al nou parc de les pistes de l’Oller.

Finalment, divendres vam fer la rua de Carnaval pel poble juntament amb l’Escola Bressol i les famílies acompanyants. Davant de l’ajuntament vam fer un ball conjuntament. Seguidament, a l’escola, vam esmorzar una coca boníssima i vam fer un taller de batucada amb en Víctor. Divendres a la tarda, la celebració va acabar amb el judici del Rei Carnestoltes dirigit per l’alumnat de sisè.

Quina setmana més divertida que hem passat! Ja tenim ganes que torni el Rei Carnestoltes!

Clicant damunt la foto podreu veure un recull d’imatges d’aquesta setmana.