Departament d'Ensenyament

PODEU VEURE INFORMACIÓ I IMATGES DE LA JORNADA AL BLOC D'ESCOLES VERDES

PREMI SAMBORI

Enviada per admin el 18/Mar/2015 - 22:18

El proper dissabte 21 de març es celebrarà el lliurament dels premis a la localitat ripollesa de Ribes de Freser. L'acte es farà al Teatre Municipal de la localitat a les 6 de la tarda.

L'alumna de 6è Txell Plans ha quedat finalista entre 370 obres presentades de les tres comarques l'Alt Ter-Garrotxa; Ripollès, Osona i la Garrotxa. Enguany, un total de 7 alumnes osonencs n'han sortit premiats i representaran Osona i tota la demarcació a la fase final del Sambori Nacional, que es celebrarà el proper mes de maig.

INTERNET SEGURA

Enviada per admin el 10/Mar/2015 - 22:15

PROJECTE INTERDISCIPLINARI

Enviada per admin el 01/Mar/2015 - 22:38

Durant aquesta setmana del 2 al 6 de març, tots els cicles de l'Escola participarem en el projecte Interdisciplinari "El Riu".

Podeu veure les activitats als blogs de cada cicle:

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

MOBILE HISTORY MAPS

Enviada per admin el 21/Feb/2015 - 10:12

HEM QUEDAT PRIMERS EN LA CATEGORIA D'EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA AL MOBILE HISTORY MAPS !

Podeu veure la resolució del jurat en les diferents categories al següent enllaç.

El treball sobre georeferenciació d'elements patrimonials emblemàtics que els nens i nenes de 4t, 5è i 6è han fet sobre el Castell de Montesquiu, ha estat seleccionada d'entre 528 aportacions més.

La cerimònia de lliurament de premis s'ha celebrarat el dia 26 de febrer de 2015 a les 18.00 hores a l'auditori del World Trade Center Barcelona.

Podeu veure la nostra aportació i la de les dues altres escoles finalistes (La Catedral de Sta Maria de l'I-E  Daniel Mangrané de Tortosa i l'Església Romànica de l'Escola Jacint Verdaguer de Sta. Eugènia de Berga), buscant el punt en el mapa i clicant a la icona corresponent:

Visiteu el blog de Cicle Superior on hi ha el desenvolupament del treball presentat

CONCURS "LA TIRETA MÀGICA"

Enviada per admin el 19/Feb/2015 - 15:23

Ja tenim els guanyadors de les diferents categories del concurs de dibuix ‘Tireta màgica’ organitzat per l'EAP Sant Quirze de Besora.

Els premiats de la nostra Escola han estat :

P3.5Autora: Romaysa Cobaa Mahmudi (guanyadora de la categoria P3)

P5.15Autora: Júlia Bragulat Santigosa  (guanyadora de la categoria P5)

5e.18Autora: Aina Vilardell Bassaganya guanyadora de la categoria Cicle Superior )

Podeu trobar tota la informació del concurs a la web de l'EAP Sant Quirze de Besora:

CARNAVAL 2015

Enviada per admin el 11/Feb/2015 - 11:32

INTERNET SEGURA

Enviada per admin el 08/Feb/2015 - 19:02

10 de febrer - Dia de la Internet Segura

Aquest dia ofereix l'oportunitat de reflexionar al voltant de la seguretat a internet per a joves i menors.

Enguany, el tema tractat és la responsabilitat i el comportament de tothom a Internet sota el lema:

FEM PLEGATS UNA INTERNET MILLOR

Al web Familia i Escola les famílies trobareu en l’apartat Educar en l’ús de les tecnologies, orientacions sobre l’ús i abús de les tecnologies.

Podeu trobar molta informació interessant al web :

XERRADA PLA CATALÀ DE L'ESPORT

Enviada per admin el 03/Feb/2015 - 23:18

DENIP 2015

Enviada per admin el 27/Gen/2015 - 15:22

El Dia Escolar de la Noviolència i la Pau se celebra cada 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi.
Durant aquesta jornada, escoles, instituts i centres educatius d’arreu del món organitzen diferents activitats per difondre els valors de la noviolència i la pau. L'activitat realitzada a la nostra Escola està inclosa en el MAPA DENIP 2015 juntment amb totes les altres activitats que es fan sobre el Dia Escolar de la No- Violència i la Pau. Podeu veure-ho a :

« 1 2 3 »

Mes anterior Març 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg

Properes

En els propers 7 dies

Qui hi ha?

4 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Web feta amb el Zikula
Logo &Agrava;gora