ENS MENGEM LES VALLS

DEL RAMAT A L’ESCOLA

Des del dia 11 de gener que van iniciar el taller de la llana els i les alumnes de Cicle Superior, fins al dia d’avui, 10 de febrer, que han fet el taller els alumnes de Cicle Mitjà, tots els nens i nenes de l’escola han fet el TALLER DE LA LLANA.

Aquests tallers s’han fet dins del projecte del Territori Educador. Ens Mengem Les Valls ASSOCIACIÓ LEADER

Es pretén ampliar els materials pedagògics amb productes locals de qualitat i generar un sentiment de pertinença i identitat entorn al producte local i l’activitat tradicional del territori

Tots i totes han gaudit de l’art de la llana  de la mà d’una experta artesana.

ÀLBUM DE FOTOS DELS TALLERS

TALLER D’EDUCACIÓ INFANTIL

TALLER DE CICLE INICIAL

TALLER DE CICLE MITJÀ

TOTS ELS TALLERS

1. Núria Viñas

Ha estat molt interessant veure com l’aprofitament de la llana d’ovella ens aporta benestar personal a través del contacte amb elements naturals del nostre entorn proper. L’aprenentatge de la tècnica d’enfeltrat obre possibilitats creatives sorprenents! N’hem gaudit molt a la classe de 4t! Gràcies per la iniciativa!