CONSISTORI INFANTIL

RESULTAT DE LES ELECCIONS

Per primera vegada tenim una alcaldessa a l’escola. L’enhorabona a l’AINA ROVIRA MARTÍNEZ de 6è.

El total de vots que ha obtingut ha estat de 37 dels 140 vots dels nens i nenes des de P5 a 6è.

DILLUNS, 7 de febrer, jornada de votacions. ELECCIONS PER A LA RENOVACIÓ DEL CONSISTORI INFANTIL.

Des de P5 a 6è els nens i nenes podran votar qui trien com a alcalde o alcaldessa de l’escola per a l’any 2022.

Els candidats/es són alumnes voluntaris/es des de 3r fins a 6è.

Us presentem els candidats i els programes electorals dels i de les nostres candidats/ates a alcalde/essa.

MOLTA SORT!

PROCÉS ELECTORAL

Cada nivell de P5 a 6è escull el/la seu/va regidor/a a la sessió de tutoria.
Els/les alumnes de P5 a 6è participen en el procés electoral per escollir alcalde/essa.
Els/les candidats/ates a l’alcaldia són alumnes que es presenten voluntàriament de 3r a 6è.

IMATGES DEL PROCÉS ELECTORAL

Made with Padlet