ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
Tal i com us vàrem informar a la reunió d’inici de curs posem en funcionament aquest trimestre el PROCÉS DE RENOVACIÓ PARCIAL DEL CONSELL ESCOLAR, seguint les instruccions del Departament d’Ensenyament.
Ens proposem millorar el % de participació facilitant la informació a les famílies i establint un diàleg amb tots aquells pares o mares que voleu participar en la gestió del Projecte Educatiu de l’escola.
Ens posem a la vostra disposició per informar-vos de tots els aspectes que us calguin.
Iniciem el procés facilitant a totes les famílies la informació inicial i establint com a mitjans d’informació aquest espai web, el correu electrònic, les informacions que us portaran els/les vostres fills/es i la cartellera de l’escola.
Podeu consultar el cens electoral a la cartellera personalment o fent l’encàrrec als/les vostres fills/es.
Aprofitem aquesta convocatòria per iniciar el procés de renovació del Consistori Infantil que es clourà el 22 de desembre dins del NADAL AL POBLE.
També us fem saber que la FAPAC ha organitzat una sessió formativa gratuïta oberta a totes les famílies:

DATA: 14/11/2016     HORA: 18.30h
LLOC:  IES La Plana Vic   Carrer Rector de Vallfogona, 65, Vic (Barcelona)
Accés al formulari d’inscripció

CONSTITUCIÓ DEL NOU CONSELL ESCOLAR: COMPONENTS I COMISSIONS

ACCÉS A ÀLBUM DE FOTOS

PER SABER-NE MÉS…

Accés al portal JUNTS X L’EDUCACIÓ.

Power point ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES.

Funcions del Consell Escolar, components i renovació.