Història

L’escola La Draga és una de les 5 escoles de primària que tenim a la ciutat de Banyoles.

Es va crear l’any 1996, es va iniciar amb els dos primers cursos d’educació infantil als baixos d’un edifici del Passeig de la Generalitat de la Vila Olímpica. Posteriorment es va traslladar a l’inici de la carretera de Figueres, en aquest espai va anar creixent amb diferents mòduls d’aules prefabricades (barracons), es va convertir en una escola de línia sencera amb un primer grup d’educació infantil desdoblat. Hi va estar fins a 10 anys. El gener del 2006 es va situar al barri de la Vila Olímpica a l’edifici actual on va continuar creixent fins a configurar-se com a escola de dues línies.

La proximitat de l’estany de Banyoles li dóna un marc incomparable, però a més, té l’avantatge de tenir el centre de la ciutat a pocs metres, la qual cosa la fa accessible i li dóna moltes possibilitats d’enriquiment a partir de l’entorn.