PERÍODE DE MATRICULACIÓ

DEL 21 AL 27 DE JUNY

Per demanar hora truqueu al telèfon 938281742

CuEmE som emprenedors

Les cooperatives* “Els Herois” i “Cooperativa Vacarissencs” muntarem paradetes a la Fira de la Vaca del proper 26 de maig.

Horari de la Fira: de 9h a 15h al nucli de Vacarisses

Us hi esperem!!

*Les cooperatives estan constituïdes pels alumnes de 5è dins el programa d’Empreneduria a les Escoles “CuEme”.

JOCS FLORALS 2018

23 D’ABRIL A LES 15:15h A LA PISTA DE L’ESCOLA

Fotos tallers Sant Jordi

Els guanyadors del concurs de punts de llibre de la Biblioteca el Castell són:

C.Inicial: Jana Roumens.

C.Mitjà: Victoria Cortés.

C. Superior: Ainhoa Alonso.

OBRIM LA BIBLIOTECA PER LES TARDES

EL PROPER DILLUNS 5 DE MARÇ TORNEM A OBRIR LA BIBLIOTECA A LES TARDES PER FER PRÉSTEC DE LLIBRES
HORARI: DE DILLUNS A DIJOUS DE 16.30h A 17:00h
RECORDEU QUE HEU DE PORTAR EL VOSTRE CARNET DE BIBLIOTECA DE L’ESCOLA

BALLS DE CARNAVAL  2018

DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA A LES ESCOLES

La xarxa dels desitjos
Avui hem cel·lebrat el dia de la Pau. Tots els alumnes de primària, amb els pares i les mares que s’hi han afegit, hem fet una cursa solidària. Els alumnes d’educació infantil han fet la caminada acompanyats per tots els familiars. Quan hem arribat a la font de l’Orpina, hem esmorzat pa amb xocolata i, aprofitant que feia bon dia, ens hem quedat a jugar una estona.
Aquest any, el dia de la Pau i la no violència a les escoles l’hem dedicat als refugiats que fugen dels seus països perquè no tenen res per viure o estan en guerra i han de marxar abandonant les seves cases i ciutats per salvar la vida. Moltes d’aquestes persones provenen de països com Síria, Afganistan i del nord d’Àfrica. Tots ells volen arribar a Europa per a poder viure en pau i aconseguir feina ,vivenda i escoles per als seus fills. Això suposa uns viatges plens de perills per terra i per mar. En molts casos, a l’arribar a Europa s’han trobat que els instal.len en camps de refugiats i allà han de malviure fins que algun país els aculli. En els viatges per mar hi ha hagut molts naufragis i han mort ofegades moltes persones.
Davant d’aquesta situació, hi ha moltes ONGes que s’han dedicat a ajudar als refugiats. Una d’aquestes organitzacions és Proactiva Open Arms que es va fundar a Badalona l’any 2015 i que bàsicament es dedica a rescatar del mar els refugiats que arriben en grans barques plenes de gent després de passar molts dies sense menjar ni aigua.
Durant aquests dies, a les classes, hem parlat sobre aquest tema i hem formulat uns desitjos per tal que aquesta situació no es torni a repetir. Aquests desitjos els hem penjat en una xarxa.
Al tornar a l’escola, hem cantat la cançó “Somnis d’Infant” i després, els pares i mares que han volgut, també han penjat el seu desig a la xarxa. Al costat de la xarxa hem posat una urna on poder fer el vostre donatiu.
Si voleu llegir els desitjos, podeu entrar al vestíbul de l’escola on hi trobareu la xarxa penjada. També hi deixarem l’urna un parell de dies per si voleu aportar el vostre granet de sorra. Tot el que recollim ho farem arribar a Proactiva Open Arms per ajudar a que puguin seguir salvant vides al mar.

CONCERT de NADAL 2017

Després de molta feina preparant el concert, el passat dia 22 ens varem acomiadar fins l’any vinent.

Ho volem compartir amb tots vosaltres.

BONES FESTES I BON ANY 2018!

Petons i abraçades per tots!

HEM TROBAT EL TIÓ

Un any més, quan s’acosta el Nadal, el Patge Murriet arriba a Vacarisses i com sempre passa per la nostra escola. Ens ha deixat un seguit de misatges, cada dia en llegirem un.
El primer missatge ens ha demanat que anem a buscar el Tió. Tots junts, petits i grans hem anat cap al bosc de la font de l’Orpina, ens ha costat, però finalment hem aconseguit trobar el Tió i ja el tenim a l’escola.
Ara caldrà donar.li força de menjar si volem fer·lo cagar

;

AGRAÏMENT

Des del claustre de mestres de l’escola volem agrair el suport que hem rebut per part de l’Ampa. Gràcies!

“Davant de les pintades que s’han fet a la porta de la nostra escola, des de l’AMPA  volem expresar el nostre rebuig envers aquests actes, i el nostre incondicional suport i recolzament a l’equip directiu i als mestres per la tasca que duen a terme amb els nostres fills.

A la nostra escola NO s’adoctrina ni s’ha adoctrinat mai, al contrari, s’ensenya als nostres fills i se’ls donen les eines necessaries per a que pugin pensar lliurement, sempre en el respecte i la tolerancia cap als altres.”

Ampa Escola Font de l’Orpina

FESTA DE LA TARDOR

Com cada any per aquestes dates, a l’escola celebrem la Festa de la Tardor. Tots els alumnes i mestres preparem un berenar de tardor. Hi ha unes paradetes on cada classe oferirà als companys i companyes de l’escola alguna cosa per berenar que haurà preparat amb productes de la tardor.

Hem convidat a La Castanyera!

Videoclip 6è Promoció 2016-2017

Aqui teniu el videoclip de 6è! Poseu el vídeo a màxima qualitat en HD (configuració del vídeo a youtube) i gaudiu molt!

Bones vacances!

La llegenda de la Vaca

Presentació del conte de “La llegenda de la vaca”. Aquest conte és fruit de la col.laboració dels alumnes de segon i de quart de primària de les dues escoles del municipi.

Sant Jordi 2017

FOTOS
El passat divendres 21 d’abril, vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola. Al matí vam fer tallers i per la tarda vam donar els premis dels Jocs Florals a les diferents categories. El tema d’aquest any era “Vacarisses, el nostre poble”.… Llegeix més»

Cursa pel Pirata Octavi

La cursa del Pirata Octavi va ser tot un èxit. Vam recollir 553,42€
Aquí teniu el link de la seva web on podreu veure un petit video de la cançó de la Pau que vam dedicar a l’Octavi i que va gravar el seu pare.
Llegeix més»