Setmana Cultural: EXPERIMENTACIÓ

La setmana del 8 al 13 de maig a l’escola El Pi vam aturar les classes ordinàries per donar pas, com cada any, a la setmana cultural. Els alumnes van canviar el seu tarannà de treball, per unes sessions molt més dinàmiques, grupals i intercicles.

Aquest any el tema general de l’escola va ser l’experimentació.

Els alumnes des de P3 fins a 6è vam treballar diferents experiments sobre 4 temes principals. L’aigua, l’aire, la llum i el color i l’electricitat i magnetisme.

El divendres vam mostrar a la resta de companys els experiments que vam realitzar. I el dia 26 de maig l’escola es va convertir en un petit museu de la ciència i les famílies van poder gaudir d’una exposició d’alguns dels experiments realitzats.

Aquí podeu veure fotos dels diferents experiments. (Cliqueu damunt la imatge)

Resultat d'imatges de png magnetisme                   Resultat d'imatges de png tornado                 Resultat d'imatges de png agua dibujo            Resultat d'imatges de png color luz

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *