Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Durant el mes de novembre, hi haurà eleccions al Consell Escolar de l’escola, s’han de renovar part de les persones representants: 2 membres del sector de mestres, 1 membre del sector de les famílies i 1 membre del sector PAS.

Aquí us detallem el calendari:

3 de novembre * Publicació de la convocatòria d’eleccions.

* Publicació dels censos electorals.

Del 3 al 8 de Novembre * Reclamacions dels censos electorals.
9 de Novembre * Resolucions a les reclamacions dels censos.
10 de Novembre * Sorteig dels i les membres vocals de la mesa electoral del sector famílies.

* Constitució de les meses electorals.

Fins el 15 de Novembre * Presentació de les candidatures.
16 de Novembre * Publicació de les candidatures.
22 de Novembre * Eleccions de les famílies (de 15:00 a 17:00 al vestíbul de primària).

* Publicació dels resultats.

Adjuntem la informació sobre el procés de les eleccions AQUÍ i per qualsevol consulta us podreu adreçar a la direcció del centre o enviar un mail a elpi@escolaelpi.com

Gràcies per participar!!!