DIVERSITAT

🏳‍🌈 DIVERSITAT | El procés de redacció del Pla Local de Polítiques LGBTI+ obre una enquesta oberta a tota la ciutadania
▫Es podrà respondre durant les properes setmanes
▫Demana qüestions com les situacions de LGBTIfòbia o les accions de conscienciació que realitza l’Ajuntament
+INFO: https://amposta.cat/?w=81
📝Contesta aquí: https://forms.gle/CYW4DLqWspi9HQoS9
📌Aquesta acció… Llegeix més»

LIGHTNET

L’alumnat de sext participa en el projecte de ciència ciutadana LightNet desenvolupat per  l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia

Aquesta tardor, i juntament amb altres centres de Primària i Educació Secundària del país, l’alumnat de 6t de l’escola Consol Ferré ha estat participant en un projecte… Llegeix més»

Xerrada: Internet segura

Des de la Comissió Mixta Pedagògica hem organitzat una xerrada a càrrec de Joan Carles Victoria, agent de l’Oficina de Relacions amb la Comunitat de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra, el proper divendres 1 de desembre a l’Escola Consol Ferré de 15… Llegeix més»

PATIS AMB RESIDU ZERO ♻️🚯♻️

📢 Recordeu: demà divendres i cada dia “patis amb residu zero”.
✨ LA CAPGROSSA ENS RECORDA… ✨
✅ … PODEM PORTAR:
* Entrepà: de pernil dolç, de formatge, d’embotit, d’humus, de pernil salat, etc.
* Fruita: maduixes, plàtan, maçana, meló, pruna, taronja, … si és… Llegeix més»

Enquesta ús dels mòbils

Bon dia famílies,
com ja sabeu fa dies que s’està debatent com ha de ser l’ús del mòbil per part dels infants i adolescents.
Per tot el territori s’han creat grups de famílies que volen regular aquest ús i debatre en quines condicions i quina és l’edat… Llegeix més»

ABSENTISME

Benvolgudes famílies,
us recordem que és obligatori informar al tutor o tutora de les faltes d’assistència dels infants a l’escola per tal de justificar-les.
Les faltes d’assistència no justificades es tramiten a la comissió d’absentisme de l’escola i si es creu necessari s’obre un expedient d’absentisme.
Recordeu que… Llegeix més»

CASTANYADA 2023

Famílies!
Un curs més esteu convidades a participar a la festa de la castanyada! El dimarts 31 a les 15:15h a la pista del pati de Primària l’alumnat de l’escola realitzarà una fantàstica exhibició de danses d’arreu del món.
Per finalitzar la festa tots junts ballarem la… Llegeix més»