BENVOLGUDES FAMÍLIES,

US INFORMEM QUE EL DIVENDRES 16 DE MARÇ, CELEBRAREM EL DIA DE PORTES OBERTES A LA NOSTRA ESCOLA.

LA XERRADA INFORMATIVA SERÀ A LES 17 HORES I POSTERIORMENT ES PODRÀ VISITAR LES AULES.

L’HORARI PREVIST SERÀ DE 17 HORES A 19H.

SEREU MOLT BENVINGUTS I BENVINGUDES!

Imatge relacionada

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

ESTEM A L’ESPERA DE VEURE SI CONTINUA PLOVENT O EL TEMPS ACOMPANYA LA CELEBRACIÓ DE LA GRAN PASSAREL·LA GUASCH. EN BREU US INFORMAREM JA QUE ESPERAREM AL DARRER MOMENT.

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

A CAUSA DE LA MALA PREVISIÓ METEOROLÒGICA  AJORNEM LA PASSAREL·LA GUASCH AL DIVENDRES 16 DE FEBRER.

DISCULPEU LES MOLÈSTIES.

Resultat d'imatges de purple mardi gras mask

Famílies us desitgem unes festes ben màgiques carregades d’energia positiva i il·lusió.

En el següent enllaç trobareu la nostra felicitació:

L’equip de mestres

Benvolgudes famílies,

La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi com a col·lectiu.

Les imatges d’ahir són més greus perquè moltes de les actuacions policials es van produir en les nostres escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau.

Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes. Per tant, coherents amb aquest principi i vista la barbàrie dels cossos policials estatals, hem de respondre-hi . L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer ha de ser testimoni que no ens quedarem callats i acceptarem com guanya la força davant la raó.

Així doncs, demà 3 d’octubre no hi haurà classes per tal d’ensenyar que la resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

US MANTINDREM INFORMATS DE QUALSEVOL NOVETAT AL WEB DE CENTRE.

El claustre