Intercanvi entre escoles

Com ja sabeu la nostra escola es troba dins del moviment Xepig (Xarxa d’escoles inquietes del Garraf). Aquest moviment permet que les escoles que en formen part ensenyin i expliquin què fa i quines inquietuts tenen. D’aquesta manera compartim experiències i ens enriquim les unes de les altres. Al llarg del curs anem visitant unes i altres escoles en aquest intercanvi pedagogic. Aquesta setmana va ser l’escola Sant Jordi la que va venir a visitar-nos i nosaltres amb molta il.lusió els vam ensenyar què i com fem els nostres espais.