CURS 2023-2024

Inici del curs: 6 de setembre
Horari: de 9:30 a 1h i de 3 a 4:30h.

Itinerari poètic Mercè Rodoreda

Avui, 19 de desembre, els alumnes de l’escola hem recitat poemes i textos de la Mercè Rodoreda per diferents espais del poble: a l’escola, a l’Ajuntament, al Camí Migdia, a Ca l’Estevenet, a la magnòlia de la fleca, a la Plaça del Poble i a… Llegeix més»

Inauguració niu de llibres

Ahir, 18 de desembre, alguns alumnes de 4t i de Cicle Superior van participar en la inauguració de la caixa niu amb llibres de la Mercè Rodoreda que han situat al C/ Mercè Rodoreda de Bordils. L’activitat la va organitzar l’entitat Connexió Papyrus de Celrà.
A… Llegeix més»

FESTA D’HIVERN DE L’AFA

El passat divendres 15 de desembre vam celebrar la Festa d’Hivern a l’escola.
L’AFA va organitzar tallers de llum i es va fer una instal·lació al pati petit amb tots els elements que havien creat els alumnes. Vam gaudir d’un berenar molt dolç: xocolata desfeta i… Llegeix més»