Setmana Esportiva

Des del curs 2012-2013 l’escola està organitzant la Setmana Esportiva de forma paral·lela a la Setmana Blanca per als i les alumnes que no volen o no poden participar en aquesta activitat.

El seu origen rau en l’acord que va arribar el Claustre de mestres per tal de mantenir l’organització de la Setmana Blanca, sense tenir en compte el nombre d’inscrits, sempre i quan es planifiqués una setmana d’activitats lúdico-educatives per als alumnes que, per un motiu o un altre, es quedaven a l’escola.

A ran d’aquest acord, des de l’Àrea d’Educació Física es va treballar per donar forma al que actualment coneixem amb el nom de Setmana Esportiva i que consisteix en un seguit d’activitats planificades (visionat de vídeos, sortides esportives al Poliesportiu i/o a l’Hípica, elaboració d’un dossier, recerca d’informació a internet, sessions esportives a les instal·lacions de l’escola i al Parc Shierbeck…)  les quals giren al voltant del tema central que s’ha asignat a cada curs:

• 1r: Els esports.
  • 2n: Els esports individuals i els esports col·lectius.
  • 3r: Els esports aquàtics.
  • 4t: Els esports a la Cerdanya.
  • 5è: Els esports a la natura.
  • 6è: Els Jocs Olímpics.

Si voleu conèixer mes a fons aquesta activitat no dubteu en demanar una còpia dels dossiers a l’escola i/o en fer un cop d’ull a l’organització horària que segueixen els alumnes al llarg d’aquesta setmana i on podreu observar i comprovar la diversitat d’activitats que s’arriben a dur a terme.

Calendari Setmana Esportiva Educació Primària (2018-2019)

Calendari Setmana Esportiva Educació Infantil (2018-2019)

Finalment, només cal comentar que els alumnes d’Educació Infantil també duen a terme la setmana esportiva particular, la qual no gira al voltant de cap tema central sinó que intenta, partint dels interessos i necessitats dels infants, fer un seguit d’activitats pràctiques que acostin el món dels esports als infants més joves del centre.