25 aniversari de l’Escola d’Alfés. 1990-2015

DIADES DE CELEBRACIÓ.

La presentació:

El video està fet a partir del  POWER original.   Si te’l vols descarregar i veure la versió original i completa fes clic   AQUÍ

Jornada sobre “L’Escola Rural: 25 anys d’un model”. Primera celebració dels 25 anys de l’Escola d’Alfés.

Si vols veure l’àlbum complet clica AQUÍ

El dissabte dia 9 d’Abril  a l’escola d’Alfés vam fer  una Jornada  a l’entorn de: L’Escola Rural.   Ho vam fer en el context del 25 aniversari de l’escola d’Alfés.
El model actual d’ER   – la ZER-  Zona Escolar Rural ,  es va gestar durant la dècada dels 80  i es va aprovar l’any 1988,  una mica abans de la construcció de l’escola d’Alfés  que es va inaugurar el juny de 1990.    L’any  següent, 1991, es va publicar el llibre “La nova escola rural”  sobre la que es va basar una part de la taula rodona que es va dur a terme.

Festa del 25 aniversari de l’Escola d’Alfés

Per veure l’àlbum complet clica a la foto o clica  AQUÍ

.El dissabte, dia 16 d’Abril, a l’Escola d’Alfés vam celebrar el 25 aniversari de la construcció de l’escola actual.    Alumnes, exalumnes, pares, mestres, autoritats … tots plegats  vam participar en un acte emotiu  fet a la mateixa escola.  En el decurs de l’acte es va passar un audiovisual  que repassava  25 anys de l’escola.  Vam conéixer i agrair la feina de l’arquitecte de l’escola.  Alguns dels mestres, alumnes i pares  ens van fer partíceps de les seves  reflexions i records envers l’escola.
Des dels links  següents podeu  accedir  als documents que van confegir la nostra festa:

.  Audiovisual:  Alfés: 25 anys d’Escola  (S’ha de descarregar per veure’l)
.  Document  Pep Borràs
.  Document de  Laia Almenara, llegit per la Marina Guiu.
.  Document de la Mar Estopà.
 Vídeo de les  cançons
.  Vídeo dels poemes
.  Video del parlament de l’arquitecte Pere Robert
.  Vídeo  parlament Pep Borràs