Troncs

“Allò que cal ensenyar es determina mirant la vida, i com ensenyar-ho, mirant els nens i les nenes…”

Projectes de Centre

Us presentem els projectes que duem a terme a l’Escola Serralavella, alguns d’ells tenen més anys de trajectòria i, d’altres, tot just s’estan iniciant!

Tots ells aporten identitat a l’escola, una manera de fer i d’educar que ens ajuda a treballar amb els nens i les nenes i contribuir a fer que esdevinguin persones integrals i competents!

Podeu aprofundir més en aquests projectes a la següent pàgina

Fem Escola, Fem Societat 2018-2019 5è Grup 1

Els alumnes de 5è ja han començat “Fem Escola, Fem Societat”, mòdul de fotografia i el primer grup ja ha acabat fent una bona feina!

Ens agradaria esmentar les ganes d’explicar històries que tenen aquests nens i nenes, fent honor a la dita de que “val més una imatge que mil paraules”.

Estic segur que gaudireu de les fotos realitzades pels mateixos alumnes.… Llegeix més»

Participació Activa del Nens i Nenes al Tour Virtual de l’Escola

Els alumnes de Fem Escola, Fem Societat i els nens i nenes de menjador han estat participant activament durant tot l’any en la creació del Tour Virtual de l’Escola. La participació ha estat tan tècnica com artística, ajudant amb la càmara i la composició de les fotografies i com actors en les mateixes.

Esperem que gaudiu d’aquesta visita virtual a l’Escola on es mostren gran quantitat d’espais on es formen els infants.… Llegeix més»

L’edifici

El passat gener de 2015 vam fer el trasllat al nou edifici de l’escola.

Va ser inaugurat per l’Honorable Consellera d’Ensenyament Irene Rigau el 18 de gener de 2015.

Visita tots els espais en 360º!

Aquesta visualització ha estat realitzada per l’empresa Moviedron

Projecte GP

L’escola catalana, un marc per al plurilingüisme
El tractament i l’ús de les llengües al sistema educatiu: el projecte lingüístic
En un món cada vegada més complex, en el qual s’evidencia una forta transformació de la societat, el domini de diverses llengües i el seu ús… Llegeix més»

Escola Serralavella

L’Escola Serralavella és l’escola pública d’Ullastrell, a la comarca del Vallès Occidental.

Amb 85 anys d’història, en fa prop de 25 que va iniciar un camí d’innovació a partir de la reflexió sobre com i el què han d’aprendre els infants, per aconseguir l’objectiu fonamental de… Llegeix més»