Consum de fruita a l’escola

Benvolgudes famílies,

Des del nostre centre  participarem en el Pla de Consum de Fruita a les escoles promogut per la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya.

Aquest pla  té com a finalitat  incentivar el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a la promoció d’hàbits de consum saludables.

Es subministrarà fruita fresca de temporada a tots els alumnes  tres dies al mes, de novembre a maig.

La fruita es repartirà al matí i complementarà  l’esmorzar que portin els alumnes aquell dia.

A educació infantil necessitem pares per ajudar-nos a preparar i repartir la fruita. Tots aquells que hi estigueu interessats podeu comunicar-ho al tutor/a del vostre fill/a.

Moltes gràcies.

L’Equip Docent.