VISITA A LA COLÒNIA GÜELL

https://www.youtube.com/embed/fvAPxklBCMY” frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen>El passat dimarts 3 d’abril, els nens i nenes de 6è, vam visitar la Colònia Güell. Quan vam arribar, vam esmorzar al parc infantil de la colònia i més tard ens van venir a buscar els monitors. Ens vam dividir en dos grups per tal de fer la visita més entenedora. Vam fer una ruta per tot el poble i vam veure: la Masia i la fàbrica de la família Güell , les cases dels treballadors, l’escola de nenes regentada per monges i que actualment és una biblioteca, l’escola dels nens, la casa del mestre, la casa de l’administrador de la colònia, l’escultura d’Eusebi Guell, el teatre i l’ateneu. En acabar la ruta, vam anar a visitar la Cripta de la Colònia, que va ser encarregada per Eusebi Güell al seu bon amic Antoni Gaudí. Malgrat que va quedar inacabada, l’església és un punt culminant en l’obra de Gaudí.
La Cripta va ser declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO el juliol del 2005.
Va ser una visita molt interessant i ens va servir per conèixer millor l’Edat Contemporània.