Programa Tècnics integració social i educadors socials

L’ESCOLA ENRIC GRANADOS disposa de professionals d’atenció educativa amb la finalitat de garantir l’equitat en l’accés a l’educació: Tècnica d’integració social i (Educador Social si s’escau).

La contractació d’aquests professionals està cofinançat en un 40% per la Unió Europea i la resta pel Departament d’Educació això comporta el compliment d’unes mesures de publicitat i comunicació.

La incorporació de tècnics d’integració social i educador socials té com a objecte suplementar amb professionals d’atenció educativa l’activitat que es presta en els centres docents, amb la finalitat de garantir l’equitat en l’accés a l’educació.

Els objectius del Programa de tècnics d’integració social i els educadors socials cofinançat per la Unió Europea són:

– Prevenir l’abandonament prematur i el fracàs escolar.

-Procurar el benestar emocional dels alumnes.

– Facilitar una bona convivència en els centres educatius.

– Contribuir a l’orientació dels alumnes.

– Fomentar la implicació de les famílies.

– Fomentar el vincle entre l’escola i el seu entorn.

– Contribuir al desenvolupament de plans d’àmbit comunitari.

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2024-2025

Benvinguts al nou portal de preinscripció del Departament d’Educació

Calendari de preinscripció i matrícula

05/03/2024 Publicació de l’oferta inicial de places escolars nombre: 5 de març de 2024

OFERTA INICIAL

06/03/2024 Presentació de sol·licituds d’educació infantil (3-6 anys) i primària (6-12 anys): del 6 al 20 de març de 2024
17/04/2024
  • Publicació de la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb la puntuació provisional: 17 d’abril de 2024.

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

• Per fer el seguiment de les sol·licituds:

– Educació Infantil (3-6)

– Educació primària (6-12)

• Termini de reclamació de la puntuació provisional: del 17 al 22 d’abril de 2024
25/04/2024 Publicació de la llista de sol·licituds un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril de 2024.
30/04/2024 Sorteig del número de desempat: 30 d’abril de 2024
02/05/2024 Publicació de la llista ordenada: 2 de maig de 2024.
07/06/2024 Oferta final de places escolars: 7 de juny de 2024
10/06/2024 Publicació de les llistes d’alumnes admesos i, si escau, de la llista d’espera: 10 de juny de 2024.
18/06/2024 Matricula de l’alumnat de 2n cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria: del 18 al 26 de juny de 2024

La sol·licitud de preinscripció

QUÈ NECESSITES PER FER LA PREINSCRIPCIÓ?

• Ordinador, tauleta o telèfon mòbil amb connexió a Internet: Et caldrà un dispositiu electrònic amb connexió a Internet perquè la preinscripció es fa del tot en línia.
  • Eina d’identificació digital: És més segur que quan facis el tràmit (el pare, la mare o el tutor o tutora que faci el tràmit) tinguis una eina d’identificació digital com el DNI electrònic, la T-CAT, el sistema Cl@ve o l’idCAT Mòbil.
  • Codi identificador del Registre d’alumnes de Catalunya (RALC) de l’alumne o alumna: A l’hora de fer la sol·licitud de preinscripció has de tenir preparat el codi identificador de l’alumne o l’alumna. Aquest número s’assigna de manera automàtica a l’alumnat matriculat a Catalunya a partir del curs 2015-2016; i a partir del curs 2021-2022 també es va atorgar als alumnes matriculats en una llar d’infants o una escola bressol. El codi, el pots consultar amb identificació electrònica en aquest mateix web, a l’apartat Consulta de l’identificador de l’alumneÉs molt important verificar també que tota la informació que hi apareix és correcta. En cas contrari, has de sol·licitar una rectificació de les dades, adjuntant la documentació que correspongui.
  • Documentació digitalitzada: Hi ha documentació que no cal que presentis, perquè es fan consultes interadministratives. Però si n’has de presentar, l’has d’adjuntar a la sol·licitud digitalitzada (mitjançant un escàner o una fotografia).

Fes la preinscripció

Podeu trobar més informació a la web del Consorci.