5è. AL CORRANDESCOLA 2018

Els nens i nenes de cinquè de Primària de Vilafranca participen a la 6ena edició de la Corrandescola a l’Auditori Municipal.

La Corrandescola pretén que els alumnes puguin millorar les estratègies i habilitats per a la comunicació oral de la glosa; cantar tonades tradicionals de glosa tot improvisant el seu text en forma de versos; memoritzar corrandes tradicionals i de pròpia creació; ser capaç de buscar una idea i expressar-la tot cantant davant d’un públic; i gaudir a través de l’ús de la llengua i del cant.

L’activitat ha estat coordinada per la mestra de música de l’Escola Estalella Mònica Calaf, i el professor de la UAB i impulsor de la introducció de la glosa a l’escola, Albert Casals. A l’acordió en Carles Belda i al guitarró la Sílvia Ampolla, corrandistes de renom al país.

Us convidem a veure les fotos i els vídeos…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *