Instal·lacions

Què podeu trobar?

A l’escola podeu trobar un seguit d’instal·lacions destinades a afavorir la formació integral i la convivència dels/les nostres alumnes. En concret disposem de quatre edificis per funcions pedagògiques més el nou edifici que alberga el menjador escolar. A més de nombroses pistes esportives i zones enjardinades o dedicades a l’hort escolar.

Edifici històricpopcole-027

És l’edifici més antic de l’escola, data de la primera meitat del segle passat i allí es troben les aules de P4, P5, 1r i 2n. A més de la Biblioteca d’Infantil i l’Aula USEE. Totes les aules disposen de Pissarra digital interactiva.

escola-sj15
Edifici històric

Edifici P3

A l’edifici d’infantil comptem amb tres aules de P-3 i una Sala de Psicomotricitat.

Edifici Groc

És l’edifici que conté les aules de 3r i 4t, a més d’una Aula d’idiomes i Aula de Música. També en este edifici, a la planta baixa està el Gimnàs i els vestidors.

Edifici RoigP1100563

És la construcció dedicada a aules més recent, els grans de l’escola (5t i 6t) l’ocupen, trobem aquí unes segones aules d’Informàtica, Música i Idiomes a més de la Biblioteca Escolar. També està ubicada aquí la zona de Direcció i Secretaria. A la planta baixa, compta amb una Aula polivalent.

A totes les aules es disposa d’una Pissarra digital interactiva  o projector amb connexió a internet.

Menjador escolarSense títol

S’ha inaugurat recentment un nou edifici que fa les funcions de menjador escolar, ubicat en les proximitats dels edificis d’infantil, en la part alta del recinte escolar.

Patis, pistes esportives, zones enjardinades i hort escolar

Disposem de pistes per practicar tota mena d’esports, des d’una pistes de terra de minifutbol, a pistes esportives on practicar futbol sala, bàsquet, voleibol, ping-pong…

Els més petits compten amb el seu propi espai d’esbarjo amb  materials perquè desenvolupin tota la seva activitat. A més de dos espais destinats a hort que ens ajuden a explicar i dona a conèixer les plantes que acostumem a menjar i el procés de creixement que tenen. També podem trobar diferents espècies d’arbres, disset en concret, repartits per tot el recinte escolar.