Salut

Els alumnes hauran d’assistir a classe en condicions de salut i higiene que no comportin un risc anormal per a la resta de persones de la Comunitat Escolar. En cas d’observar deficiències a criteri del mestre o mestra, s’informarà a les famílies que hauran de posar el remei que calgui.

Per disminuir raonablement el risc de contagi, l’escola demana respectar les següents normes d’actuació:
o Els xiquets i xiquetes han de venir nets a l’escola.
o Cal extremar la vigilància dels polls per tal de prevenir el seu contagi. Quan es detectin polls en un classe s’informarà a totes les famílies de l’aula per tal que apliquin el tractament oportú.
o És important també que duguin les ungles netes i curtes.
o En cas de malaltia infecciosa i/o contagiosa no podran assistir a l’escola: grip, conjuntivitis, diarrea, polls, febre (temperatura superior a 37º)…
o En cas de malaltia cal respectar el període de baixa que fixi el/la pediatre/a.

En cas de detectar problemes importants a nivell físic o psicològic en algun alumne, es posarà en coneixement de la família per actuar en conseqüència. En el cas que un/a alumne/a prengui mal o es trobe malament dins el centre en horari lectiu, l’escola es posarà en contacte amb la família, per tal de poder atendre, el més eficaçment possible la necessitat que haja sorgit.

Al·lèrgies o intoleràncies alimentàries:
o És important informar al centre de qualsevol al·lèrgia o intolerància per part de l’alumnat.
o Cal també informar a l’escola de la patologia crisi de l’alumne/a i el protocol a seguir en cada moment.
o Cada inici de curs des d’administració es lliurarà al tutor o tutora un llistat amb les incidències del grup.
o L’escola vetllarà per l’actualització de les dades.